Gå til innhold
Arkivverket

[#66999] Øvre Eiker, Syvert (Sjul ) Sjulsen


Gjest Bjørg Hukkelberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Hukkelberg

Han ble født i Vestfossen 2.juni 1867, av foreldre Nora Olava Gulbrandsdtr og Sjul Sjulsen. Han ble konfirmert Eiker/Haug i 1882. Der slutter alle spor. Har lett i døde og utflytta i Øvre Eiker. Og jeg har lett i Flesberg, da farsfamilien har tilknytning dit. Mor er fra Norderhov. Hvor kan han ha tatt veien?Mvh Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hole

Hei,Jeg finner Sjul Sjulsen Saaseneie død 21/6 1918 og hustruen Nora Sjulsen død 3/3 1929. I begge tilfelle nevnes 3 arvinger.1.Martha g.m. cell.arb. Ole Andreassen, Åssiden2.Nikoline g.m. Martin Gulbrandsen, Vestfossen3.Olaus Sjulsen, Fosshaug, Vestfossen.Sønnen Syvert(Sjul) Sjulsen finner jeg ikke i listene over døde på Øvre Eiker.Mvh Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Takk for svar. Disse opplysningene har jeg. Nikoline(Lina) og Martin er mine oldeforeldre. Men det hadde vært artig å vite hvor han ble av. Martha og Olaus har jeg også sånn noenlunde greie påMvh Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.