Gå til innhold
Arkivverket
Gjest per evensen

[#67022] Oppslag i Bygdebok for Furnes

Recommended Posts

Gjest per evensen

Har noen anledning til å slå opp i bind I ? Jeg söker etter opplysninger om Niels Larsen Furnes og hustru Elen Mikkelsdatter. De hadde bla sönnen Jacob Nielsen,f 8/4 1693,d 25/10 1741

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest ove nerhagen

har du navn på gården de bodde på. Mvh ove

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bengt E. Vesthagen

Hvor har du opplysningene dine fra? Så vidt jeg kan se i kirkeboka så er det ingen Jacob Nielsen som er født i Furnes/Vang på gjeldende tidspunkt. Heller ikke som død i 1741.Mvh Bengt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest per evensen

Jeg vet at Niels var klokker i Furnes.Han var f. i juni 1664 og ble begravet i Furnes kirke 17/5 1718. Elen ble begravet i samme kirke 29/3 1718 Kilde: Kirkebok for Vang i Hedmark. Alle opplysninger om Niels og Elen av interesse.Mvh Per

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest per evensen

Jeg vet at Niels var klokker i Furnes. Han var f.i juni 1664 og ble begravet i Furnes kirke 17/5 1718 Elen ble begravet i samme kirke 29/3 1718 Kilde: Kirkebok for Vang i Hedmark. Alle opplysninger om Niels og Elen Av interesse.Mvh Per

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.