Gå til innhold
Arkivverket

[#67037] Oppslag i bygdebok for VIK (SF) / Vikøren


Gjest Heidi Tofterå Slettemoen
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Finnes det bygdebok for Vik i Sogn, tro?Er primært på jakt etter søsken til Erling Johnsen, f. 03.11.1911, døpt 25.12.1911, på Vikøren, og deres etterkommere. Foreldre: Skomaker Andreas Johnsen og kone Berthe Eliasdatter.Foreldrenes vigsel 6.11.1907: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=sognvigd&gardpostnr=13736&merk=13736#ovre>LenkeAndreas Johnsen på Sjøthun under Vikøren i 1900: LenkeBerte Eliasdtr. i 1900 på Sæbø under Vikøren:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Takk for tilbakemelding! Det er kun denne ene familien jeg er interessert i, så i utgangspunktet har jeg ikke behov for selv å kjøpe boka, men det er jo mulig det lokalhistoriske arkivet svarer på spørsmål?Kanskje noen andre har vært heldige å få tak i boka, og kan hjelpe meg på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sverre Horvei

Fra bygdeboka for Vik i Sogn, bind III-2, side 809:Raustein-folk. «Raustein-Sjur» flytte til Vikeyri, og var visstnok fra plassen Raustein i Ortnevik (det var og ein plass, no eigedom Rau¬steinane ved Holaviki i Arnafjord, men me viI heIst tru at han Sjur kom fra Ortnevik). Han Sjur hadde sonen Jon - «Raustein¬Jo», og Jon Sjurson hadde sonen Andreas som vart fedd i 1880 og var skomakar, Andreas Jonson hadde i 1904 ei dotter Sigtona med gjenta Brita Olsdotter, f0dd i 1868. I 1907 gifte Andreas seg med Birte Eliasdotter, «Kringle-Birte», fedd i 1881 og var dotter til Elias Andersson og «Kringle-Kari» pa Vikeyri; dei hadde desse borni: Johan, Martin Andreas, Erling; Johan dreiv forretning i Bergen og vart gift der og hadde eit barn; Martin Andreas var ei tid til sjes, dreiv sidan kafe pa Klostret i Bergen, vart gift med ei Anna fra Kristiansands-kanten, tre born: Helga, Kari, Anne Marie; Erling vart gift i Bergen, hadde ikkje born.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Tusen takk, Sverre! Glad for all hjelp her! Dette er fra de tidligere bygdebøkene, forstår jeg, ikke ættesoga som kom til jul i 08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Gudmund Balvoll (GB) laga 5 hefter frå 2002-2006, før han gav ut alle heftene som ei bok før jul 2008.Vikøyri er omtala som Hefte nr 3, og på det heftet s. 9 står det familien: Andeas Jonson Vikøyri f. 1880 d. 1945, gift 1907 m/ Birte Eliasdtr Vikøyri (1881-1974). Desse ongane:a. Johan f. 1908 til Bergen d. 1938b. Martin Andreas 1909 til Bergen d. 1969c. Erling f. 1911 til Bergen. Din 'mann'.d. Ingeborg f. 1913 d. 1929 i Vik.e. Johannes f. 1917 d. 1917 i Vikf. Kari f. 1919 d. 2002 i Vik. Kun sambuar, ikkje ongar.Andreas fekk óg Sitona f. 1904 m/ Brita Oladtr Vikøyri (1865-1946) utanfor ekteskapet. Sitona vart gift m/ Karl Andersen frå Lærdal og vart busett i Bergen. Syskena til Erling: Diverre ikkje etterkomare i Vik.Syskena til Andreas reiser 2 til Bergen. Ingen i Vik bortsett frå Andreas. Eit lite spyrsmål om systera Birte f. 1875 som GB ikkje har funne i Hefte nr 3.Heller ikkje syskena til Birte har nokon etterkommare i Vik, etter det eg kan sjå. Her er det IKKJE Bergen, men USA, Egersund og Haugesund syskena flyttar til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.