Gå til innhold
Arkivverket

[#67125] Hjelp til tyding


Gjest Magne Polden
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Polden

Barn nr 36, Anne, Lenke er fødd utenfor ekteskap. Det er (i siste kolonne) noko om kven som har fortalt om dette barnet, og eg klarer berre delvis å lesa det: Opgaven meddelt 1ste September af Andreas Engelsen Lie og Nils Nilsen Lie, fra samme - - - - - . Eg prøver å transskribera denne boka, so det ville vera veldig kjekt med hjelp, slik at det vert rett.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

På denne sida: Lenke har det dukka opp tre ting som eg har problem med å lesa:Dåpsbarn nr 43 Jacob, fødd utenfor ekteskap, men kva tittel har faren? Eg får det til Hamnboddreng i Bergen. Samme dåp, siste kolinne, der eg får deler av det til: Opgaven skeet barnets daabsdato den 17 september af FadreneDåpsbarn nr 44 Berthe, kva tittel har faren?Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Magne!Nr. 43: Kramboddreng i Bergen.Opgaven skeet Barnets Daabsdato, den 17de September af Fadrene, efter hvis Vidnesbyrd den angivne Barnefader skal have vedkjendt sig som saadan.Nr. 44: Skoleholder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Eg får berre takka både Gunnar og Leif, og bekjenna at eg var ein smule uryddig i tankane når innlegg 8 var skriven. Der skreiv eg at det er ikkje slik 'h' ser ut, mens tankane var på H. Med andre ord Heilt og Holdent min feil.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.