Gå til innhold
Arkivverket

[#67222] Etterkommere etter Erik Nilssen Fonn, gift 7.10.1810 med Gunnille Olsdatter?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Erik Nilssen Fonn gifter seg den 7.10.1810 i Jølster med Gunnille (Gunnhild) Olsdatter, Nordre Navnløs, Jølster. Er det noen som vet om de fikk etterkommere?Jeg takker for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg satte veldig pris på at du tydet det også for meg. Det hadde jeg hatt store problemer med å klare selv. Så igjen, hjertelig takk for det Ann-Mary Engum!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Birger.Du har vel for så vidt fått svar på spørsmålet ditt (gitt at det ikkje var fleire barn).Reknar med at denne Erich Nielsen er son til Niels Johannesen Fonn på Jølster. Ser at Maria Kristine er fødd i Førde. Uvisst kva gard, men ut frå fadrane, kan det sjå ut som om det er ut med Førdefjorden ein stad. Det betyr vel at familien har flytta til Førde ein gong mellom 1811 og 1815.Trur kanskje eg har funne Ole Erichsen i Førde. Eg jobbar litt med å sikre at det er den rette, men eg er rimeleg sikker. LenkeEr du interessert i meir opplysningar frå Førde, om etterkommarar etter Erik og barna hans?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då har eg funne tilstrekkeleg dokumentasjon til å kunne sei at Ole Eriksen som du har fått oppgitt fødd på Jølster i innlegg 2, og Ole Eriksen som eg har funne i Førde i 1865 er den same. Eg legg opplysningane inn medan dei er ferske, så får du berre sjå vekk frå dei, dersom dei ikkje er av interesse.Eg har ikkje funne kva gard Erik Nielsen og Gunnhild flytta til i Førde. Eg har heller ikkje funne opplysningar om Maria Kristine (I digitalarkivet namngitt til Maren Kristine) [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=dp14321782&gardpostnr=3257&personpostnr=9672&merk=9672#ovre>Lenke (Bustadnamnet Fond må henvise til etternamnet hans Fond som står i kirkeboka. Eg kjenner ikkje til Fonn som stadnamn i Førde. I digitalarkivet er det heller ikkje oppført fleire barn for Erik Nielsen i Førde fram til 1821.Tilbake til Ole Eriksen. Utfordringa mi har vore at det i 1811 blei fødd ein gut på nabogarden til der din Ole Eriksen budde i 1865. Ole Eriksen som eg fann i 1865 gifta seg i 1838, og står då oppført med føde/bosted Førde (nr. 3) Permanent bildelenke: Lenke Når eg heller ikkje fann din Ole Eriksen konfirmert i Førde, lurte eg på om det var den rette eg fann i 1865.Når det gjeld konformasjonen, må det være ein feil i kirkebøkene. Den 'gale' Ole Eriksen er oppgitt konfirmert både i 1827 og 1828, og det er der og opplyst at han fekk koppervaksine i 1818 og 1819 (sjå namnet på mora). nr. 15 Permanent bildelenke: Lenke nr. 27 Permanent bildelenke: Lenke . Den eine av desse må være din Ole Eriksen.Det endelege beviset fann eg i kirkeboka for Ole Eriksen sin død. Den eg fann i 1865, døde i følge Bygdeboka for Førde i 1884. I kirkeboka står han då oppført med fødestad 'Navnløs Jølster', som er tilsvarande gard som Gunhild kom frå. (nr. 13) Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Kan det være 'dine' Erich Nielsen og Gunilde Olsdatter som er foreldre til disse barna?Agathe Nicoline,født 6 sept ,døpt 8 sept 1822. Erich Nielsen og Gunilde Olsdr Sandal(nr 46). [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11528&idx_id=11528&uid=ny&idx_side=-7>LenkeOle,født 6 mars,døpt 8 mars 1825. Forpagter Erich Nielsen Schej og Gunilde Olsdr.(nr 45) Lenke Agathe Nicoline,født 10 sept,døpt 13 sept 1832. Erich Nielsen Førde og Gunilde Olsdr(nr 107):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Interessante desse tre. Dersom dette er rett, betyr det at Erich og Gunilde var ein tur på Jølster igjen kring 1822. Ut frå kjennskap til Ole Eriksen sin bustad, er det ikkje utenkeleg at Erich og Gunilde har budd på gardane Skei i Førde og Førde (prestegard).Dersom vi finn Erich og Gunhild gift på Jølster forut for 1822, vil dette utelukke at det er same par.Eg har funne brudlaupet til Agathe Nicoline (nr. 2). Permanent bildelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070302660358.jpg>Lenke Her er FT 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ja, det er den rette Erik og Gunhilde. Det eg tenkte på var om vi fann eit par til, tilfeldigvis med same namn (eg ser at eg var litt utydeleg der).Rart at det ikkje skal gå an å finne nokon høveleg Erik Nielsen verken i Bygdeboka for Førde eller Jølster.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då har eg funne Agate Erichdtr. død Skei i Førde 7 år i 1829. nr. 61 Permanent bildelenke: LenkeDet stadfestar vel at dei tre barna i innlegg 9 er søsken, og at vi kan konsentrere oss om Førde. Korleis kan vi bli sikre på at desse òg er søsken til Ole 1 og Marit/Maren.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

WoW! Her var det kommet flere innlegg uten at jeg har blitt varslet!Først av alt. Når det er snakk om Førde så må vi vite om det er Førde, Jølster eller Førde, Sunnfjord. Jeg må se nærmere på dette.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Grunnen til at jeg stiller spørsmålet om hva Førde vi snakker om, er at da min oldefar ble født i Førde, så fikk jeg opplyst at det ikke var i Sunnfjord, men i Jølster. Jeg vet ikke hvor dette Førde i Jølster ligger, men kanskje der er noen andre som kan klargjøre dette med disse to plasser som heter Førde! Dette er vel noe Yngve Nedrebø er den rette til å svare på?Med vnnlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Birger. Beklager dersom vi har fått for langt. Alle koblingar til Førde gjeld Førde i Sunnfjord. Garden Skei gjeld garden Skei i Førde i Sunnfjord (Skei finnes og på Jølster).Førde i Jølster ligg ved Breimsvatnet, og var tidlegare under Gloppen prestegjeld. På lokalspråket kalle Førs, slik at vi skiller det. Meiner og at bygda hadde eit anna namn tidlegare.Eg har funne meir interessante opplysningar om Ole Eriksen m.fl. Ynskjer du desse?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk!Selvfølgelig er jeg interessert i alle opplysninger om slekta mi og er takknemmelog for all mulig hjelp!! Med vennlig hilsenBirger forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Til Egil Russøy(10). Erik Nilssen Fonn ble gift 7.10.1810 i Jølster med Gunnhild Olsdatter, datter av Ola Andersen og Britha Ellingsdatter Veiteberg. Derfor rekner jeg med at de barna som Ann-Mary Engum viser til er de rette.!Mvh.Birger Formo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg har tidligere fått opplyst at Erik Nilssen Fonn og Gunnhild Olsdatter hadde barna Ole, født 14.1.1811 og Maria Kristine f. 10.9.1815.Mvh.Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då passer det jo fint at eg òg har funne Agate i Førde.Kan først ta litt geografi, slik at du ser kva område vi beveger oss i. Gardane Skei og Førde (Prestegard) tilsvarer omlag nordsida av Førde Sentrum medan Hafstad og Halbrend ligg på Sørsida av elva Jølstra, som renn gjennom Førde sentrum. (Dette er litt enkelt sagt, men godt nok).Så til Ole Eriksen (f. 1811). Eg viser til opplysningane i innlegg 7 og 8.I Førde bygdebok er han oppført under 'andre på Skei' på Øyra under garden Skei frå 1849 til 1884. Han giftar seg i 1838 med Brita Torsteinsdtr f. 1812 på Hafstad. Far hennar var Torstein Knutson, busatt på Hafstad til 1816 og deretter på Halbrend. Han er ein 'kjend' ferjemann frå Førde (då kommune), dvs. han frakta folk og fe m.m over elva før brua kom.Ole og Brita fekk i følge bygdeboka 6 barn. Johannes Andreas f. 1838 (meir opplysningar nedanfor), Trone Gunnhild f. 1841 (meir opplysningar nedanfor), Eirik f. 1843, Nils f. 1846, Anna f. 1849 og Anna Nicoline f. 1851.Johannes Andreas Olsen blir gift med Synnøve Olsdtr. Etterli (Ein gard i Førde). Han dør på Skei 1892. Han har husmannsplass på Øyra (Skei) frå 1868 - 1892. Barn: Olianna Agate f. 1868, Mari Johanne f. 1870, Bergitta f. 1871, Nikoline Sofie f. 1874, Olai Rasmus f. 1876 og Johan Nikolai f. 1879. Ikkje meir opplysningar om barna.Trone Gunnhild Olsdtr blir gift 1865 med Rasmus Andreas Nilsson f. 1843 på Hafstad. Dei hadde teneste på garden Hafstad frå 1865. Dei er oppført med eit barn: Nils Olai, f. 1865, utflytt til Amerika via Bergen 1885.Så til Agate Nikoline Eriksdtr. Førde Bygdebok: f. 1832 på Førde (må då være Førde prestegard), gift i 1863 med Nils Andersson f. 1833 på Førde (Han var snikkar). Nils og Agate er oppført under 'Andre på Skei' på Sjøahola under garden Skei frå 1863-1871. Agate dør i 1867, og Nils giftar seg opp at i 1870. Nils og Agate får 2 barn: Erika Helene f. 1864, gift med Johan Matiasson Naustdal. Andreas Nikolai f. 1867, død 1883.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ser at det må ha sneke seg inn ein feil i Førde bygdebok. Det gjeld Erika Helene (dattera til Agate) sin ektemann. I kirkeboka for Naustdal er han oppført som Johan Mathias Olsen (nr 4) Permanent bildelenke: Lenke Han er oppført som busatt på Grimset, men eg finn han ikkje under Grimset i bygdeboka for Naustdal. Kan ha vore midlertidig.I FT 1900 for Naustdal er dei oppført på husmannsplass Haugen (Hogane) under garden Naustdal i Naustdal. I følge Naustdal bygdebok (sannsynlegvis Norges beste bygdebok) fekk dei 13 barn. 8 av desse emigrerte til Amerika. Her er meir opplysningar om desse barna. Eg kan ta ei runde på dei seinare.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig, hjertelig takk skal du ha for dette,Egil Russøy. Når det gjelder Førde og Naustdal så har jeg bodd og arbeidet der som snekker, så der er jeg rimelig oppgående, men hadde ingen peiling da på at der skulle være noen av min slekt.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Her kjem oversikta frå Naustdal. Dette blir ein fortsettelse frå innlegg 21/22. Opplsyningane er henta frå Naustdal bygdebok:Erika Helena Nilsdotter gift 1886 med Johan Mathias Olson (her oppført å være fødd i 1864 (stemmer med kirkeboka, sjå innlegg 22). Etterkommarar:Nils Helge f. 1886, d. 1956 i Naustdal, ikkje etterkommarar.Ola Andreas f. 1888, flytta til Amerika 1907.Andreas f. 1890 (sjå nedanfor)Alfred Matias f. 1892, Amerika 1911Anette f. 1894, Amerika 1912Kristian f. 1895 (Ikkje oppgitt noko meir)Henrik Andreas f. 1897, Amerika 1924Johanna Erika f. 1899 (Ikkje oppgitt noko meir)Johannes f. 1901, d. 1916 i NaustdalReinhard f. 1903, Amerika 1923Einar Guttorm f. 1905, Amerika 1924Olav f. 1907, Amerika 19??Erik Johannes f. 1909, Amerika 19??, døde under krigen. Barn nr. 3 Andreas f. 1890, d. 1974 i Mallasvika (Naustdal), blei gift i 1924 med Johanne Sofia Jørgensdtr Reiakvam (Naustdal) f. 1900, død 1994. Andreas tok etternamnet Jarå. Etterkommarar: No nærmar vi oss det som kan være levande personar, slik at eg oppgir ikkje her fullt namn. Kan sende deg dette, dersom det er interessant. Alle etterkommarane er i følge bygdeboka flytta frå Naustdal: E. f. 1925, O. f. 1926, A. f. 1928, og R. f. 1931. Alle er jenter. Eg har ikkje opplysningar om etterkommarar av desse, men i alle fall 3 er gifte.------Kan ta litt frå Jølster og. Dette kan hende at du veit frå før, men eg tar det med. Det gjeld denne garden 'Namnløs Nordre'. Ikkje berre var det eit kreativt namn, men for meg også eit ukjent. Eg ser av bygdeboka for Jølster at garden hadde dette namnet fram til 1974, då namnet blei endra til Haugen. (på folkemunne har vist namnet Stardalshaugen vore nytta tidlegare, men i offentlege protokollar er det altså nytta Namnløs Nordre fram til 1974). Haugen ligg om lag midt mellom Veiteberg og Fonn.Ut frå overskrifta reknar eg med at det er på Erik-sida du har slekta di. Som sagt har eg ikkje funne noko om han i nokon av bygdebøkene. Gunnhild har eg funne på 'Namnløs Nordre' i Bygdebok for Jølster, og her er oppført søsken og nokon etterkommarar av desse. Dersom du ynskjer det, kan eg ta ei avskrift av desse og.-------Når det gjeld Maren/Marie Eriksdtr og Ole (nr. 2) Eriksen, har eg ikkje funne noko om desse i bygdebøkene. Eg har lett litt i kirkebøkene, men ikkje grunndig. Kan være at dei ligg gøymt ein stad inn i kirkebøkene for Førde/Naustdal eller Jølster. Eg leitar ikkje meir etter dei, men dersom du skulle finne spor etter dei som skulle kunne tyde på at der er opplysningar i bygdebøkene, så legg inn eit nytt innlegg. Sidan denne oppgåva ligg på Sogn og Fjordane, så er det enkelt for meg å følge med på det.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk skal du ha, Egil for dette! Jeg har vært på Nordre Navnløs, men husa ble flyttet lenger ned en de var, så nå ligger de nesten kloss med veien. Min tipp, Tipp oldemor kom fra Nordre Navnløs og denne Gunnhild Fonn er er hennes søster.Hun var altså datter av Ola Andersen og Britha Ellingsdatter Veiteberg. Gunnhild hadde også en bror som hette Jens som jeg ikke heller har funnet noe mer om. Jeg har ikke søkt heller noe etter han enda.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.