Gå til innhold
Arkivverket

[#67223] Ragnvald Egil 1886 Sortland.


Gjest John O. Svenning
 Del

Recommended Posts

Gjest John O. Svenning

Augustinus Jørgensen og Christine Bergitte Robertsdtr. fikk sønnen Ragnvald Egil utenfor ekteskap i 1886, Valsnes i Sortland. Jeg har ikke vært i stand til å finne Ragnvald og hans mor senere. Kan noen hjelpe? Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Christine finner jeg ikke i 1900,kanskje hun er død? Men sønnen Ragnvald ser ut til å ha blitt oppfostret i Skogn i NT,hos en Henrik Robertsen (kanskje broren til Christine?). 1900:[url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=18&filnamn=f01719&gardpostnr=17&personpostnr=103&merk=103#ovre>Lenke Her er konfirmasjonen i 1901:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei1 Flott, takk skal du ha, håper jeg kan finne opplysninger videre om Ragnvald og eventuelt hans mor. Faren har jeg alle opplysninger om. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Takker for opplysningene, Valsnes tilhørte jo Hadsel inntil gården blei overført til Sortland. Litt i tvil om jeg skal skrive Hadsel eller Sortland. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Takk igjen, jeg søkte på fornavn og fikk Schønning frem. Finner ingen kvinner med samme etternavn og bosted. Ser ut til at han var ugift. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.