Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bjørn Even Veie

[#67227] Ertshus,Soknedal,Ole Pedersen f ca 1672

Recommended Posts

Gjest Bjørn Even Veie

Hei, eg er ute etter litt meir opplysningar om Ole Pedersen d.y Ertshus, f ca 1672.Han er vel f på Hage, enten gnr 443 eller 444. Hans far var iflg. Soknedal b.bok Peder Olsen Vollum,(ca. 1639-ca. 1693).Ole Pedersen hadde 4 barn fra 1716 til 1729- der er far oppgitt som Ole Hage. Sp.mål som følger: 1. Når og kor vart Ole Pedersen g.m Ingerborg Eriksdtr, (1685-1770)?Når og kor henne vart Ole Pedersen begravet?Håper nokon har oversikt, har ikkje klart å finne det ut... Kanskje er det slik at Ole Pedersen ikkje er på Hage heile tida?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Even Veie

..Og eit spørsmål til: Er det nokon som veit kvar Ingeborg Eriksdtr,(1685-1770), kom fra/aner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Boel Pettersson

Hej Björn ! Jag blev intresserad av ditt efternamn. Veie är inte så vanligt och det finns på min mammas sida. Hon är norsk och född i Verdal. Jag har fått lite uppgifter på några med namnet veie. Kan jag få din mailadress så kan vi se om vi får ihop det på något sätt? Bästa H Boel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Boel Pettersson

Min mailadress är boel@fotjouren.se

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Even Veie

Og min e-mail. bje.vei@gmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Boel Pettersson

Go kväll och Tack så mycket. Jag hör av mig till dig om lite uppgifter. go natt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.