Gå til innhold
Arkivverket

[#67255] Halvar Nordahl f. 1861- Fjell


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Carsten Schanche

Norske skulefolk 1934: Karl Nordahl, lærer, Gjulem, Rakkestad, Østfold, f.7-10-1888 i Fjell pr. Bergen. Foreldre: Bonde Halvor Nordahl og Brita Knudsen. Eks. Elverum lærerskole 1909. Vikar Fjell 1909-10. Sør-Odal 1910-11. Lærer forts.skolen i Hornindal, Nordfjord, 1911-12. Austad pr. Farsund 1912. Rakkestad 1920-. Gift 21-5-1918 med Inga Hansen Erikstad. Foreldre: Bonde Gustav Erikstad og Alette Gabrielsen. 1 datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

I bygdebok for Åsane vil du finne etterslekt til en av sønnene til Mathias og Malene Nordahl, nemlig Hallvard Nordahl 1895-1972 som gifter seg til gården Hylkje bruk 1.Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Kva er grunnlaget, Terje, for at same familie får 2 nr i DA ? Hallvor har nr 67.255, mens far har nr 67.310 !Dersom ALLE fylgjer dette 'systemet' så virkar statistikken til Yngve om DA siste året 'noko søkt' ! Eller kva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Kanskje jeg ikke forstår spørsmålet ditt helt. Saken er den at jeg begynte ett ledd for sent med saken og ville ha ett bredere grunnlag for søken og derfor valgte jeg å gå en generasjon tilbake for å kunen få med meg et lagt større søk. Av og til kommer man litt feilt ut og for å kunne rette på det tok jeg opp saken så tidlig som mulig for å få et så bredt grunnleg/søk som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Hei, Terje.Vi hadde, frå Fjell vart eige prestegjeld i 1841, 3 generasjonar Nordahl som kyrkjesongar. I bygdesoga for Fjell, som kom i 1970, er der oppført: Mathias Nordahl, fødd i Eivindvik i 1793?, kom til Fjell ca 1830, og busette seg på Spjeld. Fjell bygdebok fortel om 10 born, eit utenfor ekteskap.Nils Alstrup Nordahl var fødd i Eivindvik i 1823. Då han vart kyrkjesongar etter faren, fekk han bygsla ein tomt av prestegarden på Fjell. Denne familien kjem i det bindet av Fjell bygdebok som enno ikkje er kommen ut, men Fjell Gard og ætt, av Austarheim, fortel om to ekteskap, og fem born i det første, Halvard blandt desse, og andre ekteskap barnlaust.Mathias, Halvard sin bror, vart kyrkjesongar etter faren i 1900, og hadde denne stillinga til 1926.Alle desse kyrkjesangar Nordahl er og nevnt som skoleholder / skolelærer.I Fjell Bygdesoge, side 83 - 84 er det fortald om klokkarane Nordahl.I bygdebok for Fjell, bind 3 side 533 er fortalt meir om Mathias Østensen Nordahl.I bygdebok for Fjell, bind 2 side 210, er fortalt meir om Halvor Nordahl.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.