Gå til innhold
Arkivverket

[#67294] Tjener Bernhard Johansen f.ca 1881 i Fet


Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen

Hei trenger litt hjelp til denne karen her. Er det noen som kan hjelpe meg med fødeselen til denne karen her. i 1900 er han her på Søndre Haugen i Fet. Lenke I følge den linken skal han være født i Fet, men jeg har ikke lyktes å finne han i Fet eller Rælingen, verken døpt eller konfirmert. Noen som har ideer (kan det stå noe om han i B.B ??)Mvh. Nic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen

Hei Dag.Jeg har funnet ut at dette var den rette personen, da både han og broren tjente her, og siden bosatte seg i Oslo. De kom begge fra Østfold,Mvh. Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Når du nevner Trøgstad, så fant jeg en Bernhard med far Johan f 14.09.1881Kildeinformasjon: Østfold fylke, Båstad i Trøgstad, Ministerialbok nr. II 1 (1878-1902), Fødte og døpte 1881, side 8. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5495&idx_id=5495&uid=ny&idx_side=-11>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.