Gå til innhold
Arkivverket

[#67334] Tydehjelp vedrørende dåb i Trøgstad 1663,


Gjest Jan Holm Thomsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Holm Thomsen

Hei Kan nogen fortælle os hvad der stårVedrørende dåb af : Holm Holmsens ???? barn døbt HolmKirkebog Trøgstad 1663, = s. 117, MINI bog nr. 1, (1645-1707), højre sideMvhJan Holm Thomsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Holm Thomsen

HeiTak til Hilde, du var også så flink at lægge en lenke ind i mit sidste indlæg og så sent som i eftermiddags har jeg på din foranledning anstrent mig for at lægge en lenke ind i dette emne, hvilket jeg godt kan se er en vældig god ide af hensyn til dem der vil hjælpe.Indtil nu har jeg lykkedes at få lagt en web adresse ind, så det skal nok lykkes mig at lave en lenke i nær fremtid.jeg har hentet oplysninger om lenker i brukarforma.Tak for din hjælp !Også tak for din hjælp, Petter, den hjælper mig videre med at klarlægge mine (evt.) aner fra Trøgstad.mvhJan Holm Thomsen Hobro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Holm Thomsen

HeiTak til Hilde, du var også så flink at lægge en lenke ind i mit sidste indlæg og så sent som i eftermiddags har jeg på din foranledning anstrent mig for at lægge en lenke ind i dette emne, hvilket jeg godt kan se er en vældig god ide af hensyn til dem der vil hjælpe.Indtil nu har jeg lykkedes at få lagt en web adresse ind, så det skal nok lykkes mig at lave en lenke i nær fremtid.jeg har hentet oplysninger om lenker i brukarforma.Tak for din hjælp !Også tak for din hjælp, Petter, den hjælper mig videre med at klarlægge mine (evt.) aner fra Trøgstad.mvhJan Holm Thomsen Hobro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter Vennemoe

Hei Jan, jeg har en del registreringer omkring disse personene, kom gjerne tilbake på vennemoe krøllalfa online.no om det kan være til hjelp.mvh Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.