Gå til innhold
Arkivverket

[#67367] Litt tydehjelp


Gjest Jarle Grøhn
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarle Grøhn

Hei jeg kunne trengt litt tydehjelp ved dåpen til Olene helt oppe på høyre side her: LenkeDet er egentlig bare noen ord innimellom jeg ikke helt klarte å tyde, så hvis noen kunne hjulpet hadde det vært fint. Her er det jeg har allerede:-Faddere- Inger Andersdatter, hustru til Anders Chrispinussen, som (...)., Anna Jensdatter (...) Jens Jensen Senior Marthe Bendixdatter (...) i Ned Træet Herman Holterman paa Næsset. Petter Møller Wisman (..) Samuel Gierend.Ettersom faren til Olene er Jens Jensen lurer jeg også på om den nevnte blant fadderne 'Jens Jensen Senior' kan være faren hans igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Inger Andersdatter, Hustru til Anders Crispinussen, som bar det. Anna Jensdatter hos Faderen Jens Jensen Senior. Marthe Bendixdatter hos Faderen i Nedre Trædet. Herman Holterman paa Næsset. Peter Møller Wisman hos Samuel Gieverdt.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.