Gå til innhold
Arkivverket

[#67376] Magna Hansen f. 10-4-1897 Brønnø, hvor ble hun av?


Gjest Birgith Andreassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Birgith Andreassen

Jeg prøver å finne ut hvor Magna ble av som voksen og om hun har etterkommere. Hun var datter av Oluffa Olsdatter og Ole Hansen. De Bodde i Brønnø, men Oluffa kom opprinnelig fra Stamnes. Jeg kan ikke se at Magna giftet seg i Brønnø. Magnas søster Ingrid, f. 31-5-1899 er også av interesse hva angår etterslekt. Hvor dro disse jentene? Vil bli veldig glad for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Er det en idé å søke på DIS' Gravminner ? (Jeg vet i det hele tatt ikke hvordan en kan søke i det 20ende århundre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birgith Andreassen

Jeg har ikke funnet dem på gravminne-registrerigen.(jeg starta der).Det er litt vrient å finne folk når man ikke har tilgang til nyere folketellinger. Jeg har lett i kirkebok for Brønnøy under viede, men finner ikke søstrene der. De kan jo ha flyttet hvor som helst.Jeg skulle gjerne vite hvor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.