Gå til innhold
Arkivverket

[#67406] Hadde dei ''dobbelt bokhalderi'' i Støren prestegjeld 1911-1916? -kvar er borni?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jarnbanearbeidar Torstein Larsson Solvei frå Hafslo i Sogn (1872-1936) og kona Martha Larsdotter frå Voss (1885-1966) skal ifølgje opplysningar frå familien ha butt på STØREN i Sør-Trøndelag der desse borni er fødde:* Signe Karoline, fødd 10.7.1911* Olga, fødd 18.4.1913* Astrid, fødd 31.3.1915...og der denne sonen skal vera avliden:' Lars Torstenson Solvei, fødd Voss 1.6.1909, døydde kring 1915.Neste barn Leif er fødd i Ulvik i Hardanger 30.11.1917.Eg har søkt gjennom klokkarbøkene for dei ulike soknene i Støren prestegjeld, men ser ikkje spor av nokon av desse borni! Difor lurer eg på: Førte soknepresten to ulike fødselsregister? Eller er det fleire sokner som ikkje ligg på Digitalarkivet?Eg vonar at einkvan kan hjelpa meg løysa dette problemet og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det som finnes av klokkerbøker etter 1900, er Støren/Horg, Støren/Soknedal og Støren/Budal. Støren/Støren mangler, sannsynligvis ikke avlevert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.