Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Leif Engnæs

[#67448] Tippoldefars slekt

Recommended Posts

Guest Leif Engnæs

Hei: Jeg søker etter foreldrene til Hans Svenson F.21-11-1834, Kona Elenora Charlotta Andreasdatter F.17-9-1838. Barn.Andre Severin F.20-11-1862 Karl Elof F.14-07-1863 Hans Efraim F.3-07-1869 Jeg er ikke helt sikker på om dem kommer fra Nor eller Norem/Norum.Jeg søker så mye opplysninger som det er mulig. MVH Leif Engnæs.

Guest Berit Knudsen

Et forslag. Legg inn innlegget på nytt med en forklarende overskrift med navn til den du søker etter, evt. årstall, hvor i landet. Legg også gjerne inn en lenke til f.eks. folketelling.Alle har en tippoldefar så det sier ingen ting. Folk som kunne hjulpet deg hopper kanskje over innlegget ditt.

Guest Tale Marie Eriksen

I følge FS døper Hans Svenson og Eleonora Andreasdotter 18.april 1860 en datter, Selma Bernhardina, i Norum, Gøteborg, Bohuslän. LenkeMvh Tale Eriksen

Guest Berit Knudsen

Tale Marie, lenka virker ikke så jeg legger den inn på nytt Lenke

Guest Kristine Tangen

2) Unnskyld meg, men - alle har vel faktisk FIRE tippoldeforeldre ;)

Guest Kristine Tangen

Jeg mente selvsagt tippoldeFEDRE :)

Guest Svein Arnolf Bjørndal

(7) Fortsatt ikke helt riktig: Vi har faktisk 16 tippoldeforeldre, hvorav 8 t-oldefedre. :-)

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.