Gå til innhold
Arkivverket

[#67448] Tippoldefars slekt


Gjest Leif Engnæs
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Engnæs

Hei: Jeg søker etter foreldrene til Hans Svenson F.21-11-1834, Kona Elenora Charlotta Andreasdatter F.17-9-1838. Barn.Andre Severin F.20-11-1862 Karl Elof F.14-07-1863 Hans Efraim F.3-07-1869 Jeg er ikke helt sikker på om dem kommer fra Nor eller Norem/Norum.Jeg søker så mye opplysninger som det er mulig. MVH Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Et forslag. Legg inn innlegget på nytt med en forklarende overskrift med navn til den du søker etter, evt. årstall, hvor i landet. Legg også gjerne inn en lenke til f.eks. folketelling.Alle har en tippoldefar så det sier ingen ting. Folk som kunne hjulpet deg hopper kanskje over innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tale Marie Eriksen

I følge FS døper Hans Svenson og Eleonora Andreasdotter 18.april 1860 en datter, Selma Bernhardina, i Norum, Gøteborg, Bohuslän. LenkeMvh Tale Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.