Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Egil Russøy

[#67464] Skifte Voss 1827

Recommended Posts

Guest Egil Russøy

Søker opplysningar i skifte etter Gunhild Kjelsdtr død Opheim Voss 28. des 1826. Nemnde etterkommarar og bustad.mvh Egil

Guest Yngve Nedrebø

Det er et skifte etter Gunnilde Kjellsdatter Sundsvaal i Hardanger og Voss skifteprotokoll A.e. 2, 1820-1840, fol. 170. Er det samme person?

Guest Egil Russøy

Ja, det kan sjå ut som om det må være den same som personen eg har funne gravlagd her (nr. 4). Permanent bildelenke: LenkeGunhilde Kjeldsdtr er oppgitt død 1827, så eg får ta forbehold om at det er rett Gunhilde eg har funne. Kjent etterkommar skal være Anna Erlendsdtr Sundve. 'Savna' etterkommar er Kiel Erlendson.mvh Egil

Guest Yngve Nedrebø

Da er det rett person. Skiftet er begynt 12. juni og sluttet 31. okt. 1827. Der nevnes barna Lars Ellingsen, død, etterlatt seg Gunnilde Larsdatter, g.m. Ole Johnsen Sundsvaal og Ingebor Larsdatter g.m. Niels Johnsen Lie, Kiel Ellingsen, 'vides ikke hvorhen han opholder sig', og Anna, g.m. Øiel Ingebrigtsen Sundve.

Guest Egil Russøy

OK, då er vi like langt, men takk skal du ha.mvh Egil

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.