Gå til innhold
Arkivverket

[#67464] Skifte Voss 1827


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Det er et skifte etter Gunnilde Kjellsdatter Sundsvaal i Hardanger og Voss skifteprotokoll A.e. 2, 1820-1840, fol. 170. Er det samme person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ja, det kan sjå ut som om det må være den same som personen eg har funne gravlagd her (nr. 4). Permanent bildelenke: LenkeGunhilde Kjeldsdtr er oppgitt død 1827, så eg får ta forbehold om at det er rett Gunhilde eg har funne. Kjent etterkommar skal være Anna Erlendsdtr Sundve. 'Savna' etterkommar er Kiel Erlendson.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Da er det rett person. Skiftet er begynt 12. juni og sluttet 31. okt. 1827. Der nevnes barna Lars Ellingsen, død, etterlatt seg Gunnilde Larsdatter, g.m. Ole Johnsen Sundsvaal og Ingebor Larsdatter g.m. Niels Johnsen Lie, Kiel Ellingsen, 'vides ikke hvorhen han opholder sig', og Anna, g.m. Øiel Ingebrigtsen Sundve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.