Gå til innhold
Arkivverket

[#67477] I dag vil jeg takke!


Gjest Hilde Rossing
 Del

Recommended Posts

Gjest Hilde Rossing

Nå har jeg lagt inn 534 slekninger i slektsprogrammet mitt, det er de jeg med sikkerhet vet er mine. Det ble en flott oversikt med mye historie rundt mange i tillegg.De verste 'Nøttene' i papirbunken får ligge til jeg blir gammel og klok!Uten all den gode hjelpen dere har gitt meg, ville ikke dette vært mulig!Tusen takk alle sammen, og riktig god helg!Klem fra Hilde:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Vidvei

Slike innlegg trenger vi flere av her i Brukarforum. Det er viktig at all denne flotte hjelpen ikke blir tatt som en selvfølge. Hilsen Agnete (både hjulpet og hjelper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Magne Michaelsen

Hei Hilde, Jeg gleder meg over samarbeidet i året som gikk. Håper det går bra med slektsgranskingen videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Michaelsen

Hei Hilde, Jeg gleder meg over samarbeidet i året som gikk. Håper det går bra med slektsgranskingen videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

La ikke nøttene ligge for lenge, når den tid du er gammel og klok så kan det være for sent å knekke de. Muligens er hjelperne som vet noe borte for godt, og da blir det en evigvarende nøtt. Lykke til. Finn Sollien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Hei, så koselige tilbakemeldinger!Tusen takk!Magne, deg kan jeg spesielt takke for at jeg idag kan besøke min oldefars grav!Har også vært og fotografert området der han bodde!Samarbeidet vi hadde betyr umåtelig mye for meg og min familie!Og Finn, jeg har allerede begynt å fikle litt i nøttefatet!Du hjalp meg å komme godt igang med Kongsvingergreina i begynnelsen!Forøvrig fortjener dere blomster alle sammen:-))Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Botterud

Hei Hilde, om du er knyttet opp til slekten Rossing i Landåsbygda tror jeg at jeg kan ha noe som kan være av interesse for deg. Bergseng er stikkordet. Du finner meg i slektforskerbasen på DIS.Norge.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Hei Svein,Tusen takk, men Rossing i Landåsbygda er ei anna slekt. Tror de alltid har hett Rossing.Jeg er egentlig på farsiden fra Røsseng på Røising gård, Norderhov og Dorph i Søndre Land.(Øystad og Berg) 'Vi' fikk etter sigende ikke lov til å bruke Røsseng/Røising navnet etter at gården gikk over på andre hender på 1800 tallet.Hvorfor det nettopp ble Rossing (tidlig 1900)vet jeg ikke, men det har alltid vært kjent at det er to forskjellige slekter, dine og mine Rossing.Har også en gang kikket på Rossing i Landåsbygda uten å finne noen koblinger.Takker for hyggelig innspill uansett:-))Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.