Gå til innhold
Arkivverket

[#67487] Kirkesanger og skolelærer Arnt Olsen Enebakken Eggen f 15/1-1842 i Klæbu


Gjest Sigrid Ellen Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigrid Ellen Nilsen

Arnt Olsen Enebakken Eggen f. 15/1-1842 i Klæbu og Eline Eriksdatter f 18/11-1843 i Mosvik er mine oldeforeldre.Deres barn er: Edvard f.11/3-1866, Frittjof f. 16/6-1871 Elen(min mormor)f.18/4-1876 i Mosvik(Langaunet), Magnus f.1881 i Strinden og Arne f.3/11-1886 i Strinden.Min mormor Elen flyttet til Telemark fra Trondheim rundt århundreskiftet og giftet seg senere med Torgrim Solberg fra Sauherad.Det jeg er ute etter er å komme i kontakt med etterkommere av min mormors brødre, eller noen som har opplysninger, bilder o.l vedr. denne siden av slekten min.Oldefar Arnt var jo kirkesanger og skolelærer, og muligens finnes det bilder eller opplysninger om ham som noen andre utenom slekten sitter inne med. Alt er av intr. og mottas med takk!!!! Mvh. S. Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Ellen Nilsen

Hei Bjørg! Tusen takk skal du ha!!! 1900 tellingene har jeg sett, men ikke opplysningen om Arnes død i 1908. mvh. S.Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Du finner en Edrun Johanne Aasd død 1969.Gravlagt på Tilfredshet gravsted i Trondheim. Kan det være Edvard sin datter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Ellen Nilsen

Takk igjen Bjørg! Jeg var inne på Dis og fant ut at Edrun Johanne Aas er gravlagt i samme grav som en Torleif Fibecker Eggen f. 8/1-1899 begravet 14/9-1984 og en Abel Margrethe Eggen (fødtselsdag/år ikke opplyst) begravet 31/3-1933.Edrun Johanne Aas fødtselsdag/år er heller ikke opplyst her. Så om dette er vår Edrun Johanne er usikkert, men jeg får sjekke 1900 tellingen vedr. Torleif F. Eggen og se hvor han stammer fra. mvh S. Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Ellen Nilsen

Beklager Bjørg, det er bare meg som går litt surr!!!! Selvfølgelig er det det! Igjen tusen tusen takk! mvh S.Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.