Gå til innhold
Arkivverket

[#67572] Oleanne Sofie Olsdtr f. Agledal (Eikefjord - Kinn/Flora) 1879 - kor blei ho av.


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Ho var ugift når ho fekk barnet Ella Sofie Madsdtr i Agledal 1897. (Nokre anmerkningar i høve farskapet, men finn at desse ikkje er nødvendige å ta opp her).Ella Sofie budde på Agledal i Eikefjorden (Kinn/Florø) då ho blei konfirmert i 1911. Eg har funne hennar død i Eikefjord 1957. Var då ugift. Uvisst om ho hadde etterkommarar. LenkeEr det nokon som veit om Oleanne gifte seg, fekk andre etterkommarar, evt. når/kvar ho døde?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Jo takk Grethe, det er henne. Lenke til Gravminner i Norge fungerer dårleg, men eg fann ho ut frå tipset om å søke på fødselsdato. Nesten litt flaut, men eg har lett på Gravminner utan å finne ho. Ser at eg har registrert ho som Oleanne i mine register, mens ho er døypt Olianne. Sikkert difor eg ikkje har fått treff.Igjen, takk skal du ha.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Ville berre leggja inn eit bilete frå Agledalen i Eikefjord. Garden er fråflytta for mange år sidan, og som ein kanskje ser så er han ferd med å gro igjen.

bilete6594.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Flott bilde Finn. Eg får ta meg ein tur ut der til våren.Eg har hatt eit tema hos Yngve, og fått opplyst at ho hadde ei datter til; Sofia Hovland, bustatt Eikefjord i 1965. [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=arkiv&temanr=67588&sok=&nr=2&antinnlegg=3&startnr=&antall=&spraak=#anker>LenkeOleanne Sofie har tydelegvis vore på gamleheimen i Naustdal ei stund, men uvisst når ho flytta til Naustdal.Eg har funne fødselen til Sofia i Eikefjord 1907 Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Asbjørn Hovland

Olianne vart buande på garden Agledal og hjelpte søstra Johanna og mannen Karl med den store barneflokken. (10 stk) Dotra Sofie vaks opp hos Kristoffer Dale Hovland på Hovland i Eikefjord. Ho gifte seg hos bygfogden i Bergen i 1930 med Einar Hovland. Dei fekk tre barn.Eg vil gjene vite meir om Ella Sofie, faren og korleis det gjekk med henne om nokon veit det. asbhov@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Tusen takk Asbjørn. Ei stund sidan eg har sett på denne saka, men kjekt å få meir informasjon.Eg skal sjå om eg kan finne fram at det eg har i løpet av helga, og sende deg ein epost. Far til Ella Sofie meiner eg at eg fann at på Voss, men som sagt skal eg sjekke det opp, og sende det til deg.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.