Gå til innhold
Arkivverket

[#67609] Hjelp til tyding av tekst!


Gjest Einar F. Løsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar F. Løsnes

Hei!Er det noen som kan være behjelpelig med å tyde teksten på bildet. Det er merknader fra kirkebok i Hedrum 1843.Mvh.Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Jeg prøvde å laste opp ei bildefil, men det funket visst ikke. Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre det. Lasta opp fila, men hvor den blei av vet ikke jeg.Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Jeg får bare legge inn linken til kirkeboka her og håper på at noen har lyst til å ta en titt. LenkeHedrum kirkebok 1835-1848, side nr. 82, nr. 48. Carl Johan. Jeg er interessert i hva som kan stå i merknadsfeltet helt til høyre på siden.Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Jeg er forøvrig veldig interessert i å vite mer om hun som er mor til Carl Johan, Marthe Marie Engebretsdatter. Hun skal være en datter av en Engebret Pedersen. Hun bodde på Grevet, Østre Seierstad i Hedrum, født ca. 1809, død 16.06.1893 der.Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Einar!Angivelsen er skeet af Barnemoderen i Nærværelse af Vidnerne, [...] Hans Hansen Seierstad [...] [...]sen ibid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.