Gå til innhold
Arkivverket

[#67629] Lars Ingebrigtsen og Karen Hansdatter, Jøssund (Åfjord) kommune


Gjest Gro Marie Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gro Marie Hansen

Han født mellom 1753-1757. Døde 07.03.1840 på Berget på Rømmen. Hun født ca 1761 og døde i barselseng i 1799. De fikk 3 barn sammen: Ingeborg, Anne og Halvard. De flyttet til Åfjord da de var nygift (Aserøystranden som nå ligger i Bjugn kom.).Er det noen som vet hvor de kom fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Ingebor,1784,Strinda: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100250074364&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9STro&juris2=STro&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sor>Lenke Trondelag&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=Kirkeboken,venstre side: Lenke Hans Peter,27 mai 1787,Strinda: Lenke Trondelag&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=Kirkeboken,venstre side:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Datteren Anne døde i 1799,2 uker gammel: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100241308533&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9STro&juris2=STro&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sor>Lenke Trondelag&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=Kirkeboken,venstre side: LenkeSerina,14 feb 1790,Strinda(høyre side):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Marie Hansen

Takk for hjelpen :-) Anne ble gravlagt sammen med sin mor. Sannelig er det et barn til ja. Jeg får låne Bjørnørfolket av faren min, så kanskje jeg finner Lars Ingebrigtsen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.