Gå til innhold
Arkivverket

[#67664] Hjelp til å tyde kirkebok


Gjest Jeanette Fredriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jeanette Fredriksen

Hei! Nå har jeg funnet ut at Peder og Ingeborg Norboe fikk tvillingjenter den 20.juli 1819 og de ble døpt 22.august i 1819. Men resten som står i kirkeboka er så utydelig for meg. Noen som kan hjelpe?Her er den: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeanette Fredriksen

Inger Johanna og Juliane Maria hette jentene. Står på høyre side øverst. Det er alt jeg klarer å tyde. Disse blir altså tantene til bestefars oldemor.På forhånd takk!Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Hei Jeanette!Lenken din virker ikke,så jeg legger den inn på nytt. Kan noen hjelpe til med å tyde ? (Tvillingene Inger Johanna og Juliane Maria,øverst på høyre side) Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Bragstad

No 65 - 66 1819 født d 20de Julii Ægte Tvillingebørn Inger Johanna og Juliane Maria (døpt) d. 22de Augusti i Kirken Fader Maler Peder Norboe Moder: Ingeborg Larsdatter. boende i Drilveiten (?) Mad(a)me Sundt Madme Hindbjørg Madme Eggen Madme Kolberg Jfr (jomfru) How og Jfr Sivertsen Bager Brun(?) Bager Heldal Hattemager Alfstad(?) Snedker Hegge og Skomager Lodgaard og Garver Konberg(?) - - Julianna Marie hiemme døbt af Gjordemoder(?) Madme HeggeSom du ser er jeg noe usikker...Mvh. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.