Gå til innhold
Arkivverket

[#67697] Oppslag bygdebok Voss


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg har gjort eit nytt mislykka forsøk på å finne eit bibliotek som har bygdebok for Voss inne. (Kanskje eg må reise til Voss).Er det nokon som kan slå opp for meg?Eg har tidlegare hatt tema om Anne Nielsdtr. Berge frå Voss. Det eg no ynskjer å få på plass, er opplysningar om etterkommarar av søskena hennar.Anna Nielsdtr er fødd på Berge (Opheim) i 1781. Foreldra hennar var Niels Nielsen Berge (f. 1743, død 1798) og Ingerid Kielsdtr Berge (f. 1747, død 1792). Niels Nielsen Berge giftar seg i 1793 opp at med Anna Vikingsdtr. Qvamme.Søsken av Anna Nielsdtr i Niels Nielsen sitt første ekteskap med dei opplysningane eg har funne:Kiel f. 1769: blei gift med Abelone Nielsdtr 8. okt. 1793 og er i 1801 (Kjel Nielson) jordløs Husmann på garden ”bygd” på Vinje Dei har ei datter Ingeri er fødd 1898.Anders f. 1771: FT 1801 - Ugift tenestefolk under Storkaar Colbeinsen på garden Opheim Øvre. Hans yrke er Nasjonal Soldat.Anna døypt 27. Februar 1779, død 12. April 1780Ole f. 1775, død 1775?Ole f. 1776: Ole er i 1801 ugift tenestekar på garden Nedre Opheim, hos Bonde og Gaardbeboer Erich Monsen. Agathe Olsdtr (31) som seinare blir hans kone, tenestegjer også der. Ole Nielsen overtar deler eller heile gården i 1803, men dør truleg før 1825.Niels f. 1781 (Flyttar til Kinn)Ingebor, døypt 29. Sept. 1783 (Flyttar til Kinn)Dei to søskena som flyttar til Kinn har eg kontroll på.Søsken av Anna Nielsdtr i Niels Nielsen sitt andre ekteskap:WikingKnudIngeriDet eg er interessert i, er opplysningar om bustad, ektefeller, etterkommarar og dødsfall på søskena og halvsøskena til Anna.Dersom det er nokon som kan slå opp for meg, blir eg svært takknemleg.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Kjempeflott Judith. Tusen takk. Ser ut som dei fleste har blitt igjen på Voss, og det gjer ætteboka meir interessant. Eg skal prøve å få låne den i Bergen.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.