Gå til innhold
Arkivverket

[#67714] Sivilstand f ?


Gjest Marie Skålnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Else B. Rustad

Grunnen til at jeg satte ? etter fraskilt, var at den første lenken Marie la inn, viser til FT 1875 - ikke 1865 - og da var jeg ikke sikker på om forkortelsene hadde samme betydning.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Då er det ei anna Brita Bryngelsdatter frå Voss som budde i Skånevik i 1865. Her er link (eg hadde to like linkar ser eg nå):LenkeI bygdeboka står det at 'ho og sonen må ha flytta bort etter 1874'. Eg tenkte at ho kanskje drog attende til Voss, men ho hadde også budd i Kinsarvik, der hennar eldste son Helje var fødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Takk skal du ha Berit, Du fann rette lenka frå 1865. Og du har funne personane i Fjellberg, men det ser ut som om det er i 1875, ikke 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Ja, du Berit - dette av vel noe av det beste du har sagt:'Tenkte en ting og gjorde noe annet, men resultatet ble jo riktig.' Det har nok hendt meg ogsaa, av og til....Undskyld at jeg ble fristet til aa erte deg litt, men du vet at jeg staar i stor gjeld til deg ! Hilsen Helge N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.