Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Lisbeth Gabrielen

[#67750] Ingeborg Harr f ca 1770

Recommended Posts

Guest Lisbeth Gabrielen

Hei! I folketellinga for 1801 kommer Ingeborg Harr og ektemann Jens Jenssen opp med 3 barn; Aron, Benedikte og Maria. Hun er 31 år og Jens er 38 år. Er det noen som vet hvor dette ekteparet kommer fra - jeg finner ikke data for giftermål eller forlovelse og ikke finner jeg fødsel/dåp på Aron i kikebøkene for Ofoten. Er det noen som vet noe om disse? De fikk enda et barn før folketellinga; Bernt Jæver, men han døde antageligvis før 1801 - det har jeg ikke sjekket ut, og senere fikk de enda et barn med navnet Bernt Jever.mvh Lisbeth

Guest Odd Einar Tømmerås

Prøv Skånland-Evenskjer--Evenes. i Nordland fylke.Der finner du mest sannsynlig Harr-dama.

Guest Kjellaug R. Petit

De er jo til og med her på DA, Ingeborgs dåp med foreldre: Lenke

Guest Geir Moen

Hei!Jeg er en etterkommer av disse to du spør om og en del data ligger på Digitalarkivet under mitt navn. Det er avskriftene av div. kirkebøker for Ofoten. Jens Jensen kom forøvrig fra Sandtorg.Hvis du lurer på noe så bare send en mail til meg.Mvh. Geir Moen.

Guest Lisbeth Gabrielen

Takk - tusen takk for god hjelp fra dere alle. Da ser det ut som jeg kommer enda et lite skritt bakover i slekten og det er veldig moro.mvh Lisbeth Gabrielsen

Guest Harry Aronsen

HeiJeg har også disse i min slektsdatabase og kan kanskje bidra med noe om jeg får din epost-adresse.Mvh Harry A.

Guest Lisbeth Gabrielen

Ja, du kan gjerne sende mail til lisbeth@agabrielsen.noMvh Lisbeth

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.