Gå til innhold
Arkivverket

[#67750] Ingeborg Harr f ca 1770


Gjest Lisbeth Gabrielen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Gabrielen

Hei! I folketellinga for 1801 kommer Ingeborg Harr og ektemann Jens Jenssen opp med 3 barn; Aron, Benedikte og Maria. Hun er 31 år og Jens er 38 år. Er det noen som vet hvor dette ekteparet kommer fra - jeg finner ikke data for giftermål eller forlovelse og ikke finner jeg fødsel/dåp på Aron i kikebøkene for Ofoten. Er det noen som vet noe om disse? De fikk enda et barn før folketellinga; Bernt Jæver, men han døde antageligvis før 1801 - det har jeg ikke sjekket ut, og senere fikk de enda et barn med navnet Bernt Jever.mvh Lisbeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Prøv Skånland-Evenskjer--Evenes. i Nordland fylke.Der finner du mest sannsynlig Harr-dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Moen

Hei!Jeg er en etterkommer av disse to du spør om og en del data ligger på Digitalarkivet under mitt navn. Det er avskriftene av div. kirkebøker for Ofoten. Jens Jensen kom forøvrig fra Sandtorg.Hvis du lurer på noe så bare send en mail til meg.Mvh. Geir Moen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Gabrielen

Takk - tusen takk for god hjelp fra dere alle. Da ser det ut som jeg kommer enda et lite skritt bakover i slekten og det er veldig moro.mvh Lisbeth Gabrielsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harry Aronsen

HeiJeg har også disse i min slektsdatabase og kan kanskje bidra med noe om jeg får din epost-adresse.Mvh Harry A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.