Gå til innhold
Arkivverket

[#67761] Hitra / Dolm kirkebok, fødested SÆTEREN og ØSTER


Gjest Gunnar Andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Venstre side. Er du helt sikker på at det står Øster. Kan det ikke være mulig at det kan stå Sæter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg vet ikke hvor mange opplysninger du har om dette foreldreparet. På FS fant jeg en Ole Andersen gift 17/12 1812 Bache Strinda med Martha Maria Christophersd. De fikk disse barna Elen Maria dpt. 15/11 1812 Strinda, Andreas f.12/11 dpt. 16/11 1817 Frøya og Johanna f.20/4-dpt.20/5 1821 Frøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hallo Berit. Du er en KNUPP. Dette var mye nytt for meg og nå kommer det noen brikker på plass. VI GLEMMER Øster med en gang. Her er det SÆTHER som gjelder. Ved å se på diverse faddere kan det tyde på at Sæther ligge i nærheten av Dyrøya på Frøya. Nå fikk jeg oplysninger om at Ole kommer fra Levanger og Martha fra Hitra. Alle opplysningene har jeg verifisert i kirkebøkene.Mange hilsner fra Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.