Gå til innhold
Arkivverket

[#67779] Betsy Marie Andersdatter Stensrud f. 1888 i Blaker, død i Oslo ca. 1953.


Gjest Arne Einar Berg
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Einar Berg

I 1907 giftet hun seg med Kristian Halvorsen Kjelsrud. Fra 1907 til 1911 fikk de tre barn, Alf Henrik, Harald Carsten og Bjarne Josef. Kristian Halvorsen Kjelsrud døde i 1913.Disse og deres etterkommere har jeg 'kontroll' over.Betsy Marie, som også ble kalt Maria, flyttet til Oslo, og jeg vet at hun i 1926 bodde i Stensgt. 33 i Oslo. Senere bodde hun trolig i Skjeldrups gt. 16, og en eller annen gang etter 1926, trolig rundt 1930, giftet hun seg med en som het Larsen til etternavn. Sammen med ham fikk hun sønnen Leif.De ble skilt ikke så lenge etter at Leif ble født. Jeg vet ikke om Leif er i live, men ryktene sier at han fikk ei datter, men ingen vet noe sikkert.Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om når hun døde, hvor hun er gravlagt, når hun giftet seg med Larsen, hva han het til fornavn og når han døde. Dessuten vet jeg ikke noe om Leif, hans eventuelle etterkommer(e), og om de i tilfelle er i live.Hvis det er noen som kan hjelpe meg med opplysninger om noe av dette, vil jeg bli meget takknemlig. Eventuelle opplysninger om nålevende personer kan sendes som mail til arneeber(at)online.no.Hilsen Arne Einar Berg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Finner ei Betsy Marie Larsen på http://www.disnorge.no/gravminner, men vet ikke om det er den du søker.Id Fnavn Enavn Pnavn Bosted Fdt Får Ddt Dår Bdato Bår Kj T F R Gnr Mtekst B Gravsted Kommune Kirkesogn Korr12615 Betsy Marie Larsen Rusletvet 2209 1887 2505 1938 3005 1938 k Stokke nedre Stokke Stokke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Sorry. Se bort fra mitt innlegg, så nå at du søkte ei som var død ca 1953.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiHar du funnet ut noe mer her ? Har noen opplysninger fra den kommunale FT 1934 i Oslo,si fra hvis du vil ha de på mailMvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Einar Berg

Jeg har fått et tips om at hun giftet seg med en som het Laurits, men men det er alt. Derfor vil jeg bli svært takknemlig hvis du vil ta bryderiet med å maile det som du har funnet i tellinga for 1934. Mailadressen er arneeber(at)online.noHilsen Arne Einar Berg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.