Gå til innhold
Arkivverket

[#67817] Christopher Johnsen husfader og selveier på Leervig, Hitra ft.1865


Gjest Gunnar Andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Bjørg.Takk for dette. Har sjekket det ut, men Christopher er ikke rett person. Han finnes på Leervik i Sletten sogn. men takk likevell.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

De er nok ikke brødre. Vielsen til Christopher Johansen (Leervig) Lenke Og han ble f/dpt.21/4-18/5 1834 Hitra, Johan Enoksen - Beret Christophersdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Berit. Som du ser av innlegg 3, fant jeg broren på en annen Leervig. Lenke Da min tippoldefar med fam. oppholdt seg på den første gården trodde jeg at det var en kobbling, men akk ei. Men nå er det oppklart.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Er du sikker på at det er oppklart? Vi har funnet 2 forskjellige Christopher på Leervig. Den jeg fant var jo feil, ,en din passer jo i alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Berit. Den siste er korekt. Den andre hadde et annet farsnavn, og passet ikke i alder. Men det gjør denne både i alder og navn.Gunnar Andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.