Gå til innhold
Arkivverket

[#67913] Mali Olsdatter Valslag antakelig f. ca 1794 i Hemne


Gjest Ivar Tyrhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Tyrhaug

Tenkte vel egentlig å gi meg på denne greina etter at jeg kom borti denne Andreas Los fra Sunnmøre. Emne nr 67838: [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=67838&sok=&nr=5&antinnlegg=9&startnr=&antall=&spraak=#anker>Lenke Men det var jo en kvinne her også, Mali Olsdatter, som føder en sønn utenfor ekteskap. Lenke I 1820 flytter Mali til Hitra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Søpler

Pussig at liunken endrer seg til startsiden for FT 1801 når det legges inn et nytt innlegg. Det er 3 stk Mali Olsdatter i aktuelt område. Søk på Mali Ols, så dukke det opp.D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Søpler

Pussig at liunken endrer seg til startsiden for FT 1801 når det legges inn et nytt innlegg. Det er 3 stk Mali Olsdatter i aktuelt område. Søk på Mali Ols, så dukke det opp.Lenke Nordre Tr.hjems amt- StørdalenD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Tyrhaug

Anne, det er veldig sannsynlig at dette er rett Andreas. Og det er jo mulig at Mali også er kommet til Skatval etter en kort tid på Hitra som hun flyttet til i 1820. Den andre Mali kan være mor til min Mali.Til Dag ang lenken, jeg bruker å merke nummeret til venstre for personen i folketellingen, høyreklikker og velger 'kopier snarvei'. Den kan jeg da legge det inn i adressefeltet, eller bruke som lenke i debatten. Hvis du kopierer det som står oppe i adressefeltet, tror jeg ikke fungerer som lenke til akkurat den siden du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Tyrhaug

Til Anne igjen! Jeg registrerte ikke at den linken din var til Ft 1865, trodde det var 1801. Ja, da har vi en Mali Olsdatter, f. 1794! Skal se om jeg finner innflyttingslister for 1820-22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.