Gå til innhold
Arkivverket

[#67941] Jakob Pederson f. 1820 frå Maurset Eidfjord, i 1849 til Romsdalen ?


Gjest Sverre Horvei
 Del

Recommended Posts

Gjest Sverre Horvei

Jakob Pederson (Person) f. 1820 på Maurset i Eidfjord. 1842 g.m. Anna Torsteinsdtr. Hereid. Dei er i kyrkjebok for Ulvik oppførde som utflytte til Romsdalen i 1849. Lenke Same sida i kyrkjeboka vise fleire som flytte til Gryttens Præstegjeld Romsdalen, men finn ikkje Jakob og Anna der. Mange søk har ikkje gitt resultat. Nokon som kjenner kvar Jakob og Anna vart av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

I bygdeboka for Eidfjord s 322-323 finner vi familien. Det står ikke mer om Jakob der. Foreldre og søsken reiser til USA. Kan Jakob og Anna ha reist dit de også etter 1849 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sverre Horvei

Takk for svar til Agnar. Har leita etter dei to i fleire omgangangar i fleire år utan resultat. Har søkt i mange kjelder, også emigrantbasar ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg har funne dei i fylkesarkivet for Sogn og Fjordane. Det står ein merknad om at fars bustad er 'ikkje i Aurland', ved Herborg sin dåp. Far er oppgitt å kome frå Maurset i Ulvik i Hardanger, så det må være rette folka.I 1852 får dei ein son, Torsten. fødd 270952 på Østerbø i Aurland. Då står det ein merknad om 'Husl. til Nordland 1854'. Det må vel bety at familien reiste til Nordland i 1854.Ikkje så lett å lage link til fylkesarkivet, men du kan prøve deg fram her (vel databasetenester)http://fylkesarkiv.no/mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Dette må være Torsten si datter Herborg (sjå innlegg 9) i 1900-tellinga for Bø i Nordland. Ho er då gift og har tre barn. Bestemora hennar bur hos dei. Ho kaller seg då for Anna Pedersen og er enke. LenkeDå har du vel eit utgangspunkt for å kunne leite vidare i kirkebøkene i Bø for å fylle inn hendelsane som kjem mellom folketellingane.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sverre Horvei

Tusen takk til Ann-Mary og Egil for hjelp !De klarte det, fann nåla i høystakken. Har berre fått sjekka den fyrste lenka men ser at de har funne dei eg søkte etter. Skulle gjerne vist korleis Ann-Mary klarte å peila inn Aurland, er det kunnskap om historie og geografi ? Eg har som sagt tidligare leita mykje etter dei to, men har aldri tenkt på å leita langs ei mogeleg reiserute frå Maurset til Romsdalen. Ser no at dei har reist over Vidda mot Ustedalen (der hadde dei slekt) og vidare mot Aurland. Men så ( trur eg) vart det stopp på Østerbø, der vart Herborg født 23. juni. Utflytting frå Eidfjord-Ulvik er datert 6. juni, og avreise kan vel ikkje ha vore så mykje tidlegare. Ser at Herborg vart heimedøypt med fadrar frå Østerbø og Nesbø. Men alt 15. juli er dei i Aurland kyrkje med Herborg, og har truleg gått eller ridd på hest frå Østerbø til Vassbygdi langs det som idag er ein tursti, 6 timar gangtid, og i tillegg nokre kilometer til Aurlandsvangen. Og så vart det ca. 4 år og eit barn til på Østerbø før turen vidare gjekk til Nordland med 3 born, dei hadde Helge med frå Maurset.Ja dette var 'umidderlbare refleksjoner' over innlegga. no får eg gå vidare å få familien inn i systemet. Det ser ut til å verta strake vegen. Takk igjen. Mvh Sverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Hei Sverre!Løsning:Jeg søkte på FS om et par med navnene Jacob Pedersen og Anna Tostensdatter hadde fått barn.Søkte på hele landet.Da kom paret i Aurland frem.Jumpa så inn i kirkeboka for å sjekke om det var rette personene,og så at det antagelig var 'ditt' par.Beste hilsen Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sverre Horvei

Hei Ann-Mary !Sitter her ikke særlig høy i hatten. FS er totalt ukjent for meg.Skulle gjerne brukt denne basen i søk etter 2 barn født i mellom 1887 og 1920. Mors navn kjent, fars usikkert/ukjent.Gir du meg et tips ? Her eller til sv-horv()online.noVennlig hilsen Sverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Hei Sverre!Har sendt en mail til deg. Kan du gi tilbakemelding på at den er mottatt?Lykke til!Beste hilsen Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.