Gå til innhold
Arkivverket

[#67961] Kendall Co. Illinois Census


Gjest Magnar Hjelmeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Har hatt fleire tema om dette paret, Johannes Knudson Bondhus og Margrete Larsdtr. Hjelmeland. No meina eg å ha funne dei. Johannes Knudson og Margrethe Larson døyper desse barna i West Lisbon Luthern, Kendall Co. 1864. Ragnille, 1865. Knud, 1867. Ragnille Tomine, og 1870. Johannes. Har nokon tilgang til 1870 census, finn dei ikkje i 1880 på DA. Enke Margrethe Larson dør 1887 i Newark Twp. Kendall, skal ha vore mor av Mrs. Muns Thompson, så kanskje seinare census seier noko. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Et søk på 'Muns Thompson' hos Ancestry.com for USA gir kun tre treff:Iowa State Census 1895:Name: Muns Thompson, Birth: Norway, Residence: Hancock COWisconsin State Census 1905:Name: Muns Thompson, Birth: abt 1840 - Norway, Residence: 1 Jun 1905 - Hampden, Columbia, Wisconsin1930 US Federal census:Name: Muns Thompson, Birth: abt 1844, Residence: 1930 - Denver, Denver, Colorado Har du noen forklaring på at Johannes og Margrethe har ulike etternavn, men døper (felles?) barn sammen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Mange takk Knut, I 1880 telling på Newark Twp. Il. fann eg ein Muns Thompson saman med eit lite barn som også då var fødd i Norge, altså må dei ha nylig invandra til USA. Johannes og Margrete har ulike etternavn. Dette ser eg på som om det var Norsk kykjebok kor ein brukar farsnavnet, det var vel Norsk kyrkje i Lisbon Twp. Det er den forklaringen eg har. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

I 1880 er Newark en del av Big Grove township i Kendall county, Ill.Finner ingen Muns Thompson der, kun denne familien:1880 United States Federal Census about M. Thompson Name: M. Thompson Home in 1880: Big Grove, Kendall, Illinois Age: 58 Estimated Birth Year: abt 1822 Birthplace: NorSpouse's Name: RandaFather's birthplace: Nor Mother's birthplace: Nor Occupation: Farmer Marital Status: Married Race: White Gender: MaleHousehold Members: Name AgeM. Thompson 58 Randa Thompson 46 Samual Thompson 15 Betsy Thompson 10 Thomas Thompson 6 Julia Thompson 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Skal vi finne ut av dette må du slå opp i de norske kildene først (folketelling, kirkebøker, bygdebøker) slik at vi får fødselsdata på Johannes Knudson og Margrethe Larson, og ev. barnet som var født i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Mange takk igjen Kurt. Eg hadde på det nermaste gitt opp å finna dette paret etter dei kom heim frå Fana 1860. Johannes Knudson Bondhus var fødd 12. april 1823, Margrete Larsdtr. Hjelmeland var f. 20 eller 26. mars 1835. Dei fekk ein son Knud f. 5. mars 1858, han levde i alle fall då dei kom heim frå Fana i 1860. Neste mulige tegn på at dei kunne ha utvandra var at ein Johannes Knudson deltok på eit møte i 1861 i Calamus, Olive Twp. Clinton Co. Iowa. Møte må ein vel kunna kalla for grunnlegging av Kvinnherad settlementet der. Ein del undersøking har vore gjort utan noko resultat, denne Johannes Knudson var og blei borte. Så går eg på dette paret som døyper barn i Lisbon, Kendall. Mor til Johannes Knudson heiter Ragnhild Larsdtr. Bondhus. Her var to av barna til dette paret kalla Ragnill. Synes der er ganske mykje som tilseier at det er rette personar, men kor har dei opphelde seg? Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei igjen, Fann ein Mons Thompson som gjfta seg med Anna Larson i 1885 i Kendall. Det eg hadde mistanke om at her kunne ein av døtrene vera gjifte, var nok kanskje eit skudd i natten. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Finner to Anna Larson i Kendall i census for 1880. Begger er født i Norge. En bor i Big Grove, er 12 år og bor hos slektninger som heter Anna og Knud Ingemundsen. Den andre er 30 år og gift med Ben Larson, de bor i Lisbon, Kendall.Finner imidlertid ingen av disse to i Kendall i 1870.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Takk igjen, Det verkar som Johannes Knudson og fameli ikkje har blitt med i nokon folketelling, er temmeleg sikker på at det er rett famelie. kan ikkje heilt skjøna at dei har hatt anledning å foreta ei lang reise for å døypa 4 born i Lisbon, altså må dei ha budd i området etter mi meining. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Her er vel endelig familien Johannes Knudsen i Wisconsin census for 1870 ? De tre barna er født i Wisconsin. Men hvor er sønnen Bjørn ??1870 United States Federal CensusName: John Knuteson Estimated Birth Year: abt 1823 Age in 1870: 47 Birthplace: Norway Home in 1870: Manitowoc Ward 1, Manitowoc, WisconsinPost Office: ManitowocHousehold Members: Name Age John Knuteson 47 Margaret Knuteson 37 Antone Knuteson 13 Kinute Knuteson 11 Sophia Knuteson 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei og mange takk Kurt. Dette var farleg nær, Alder på Johannes stemmer og omtrent på Margrete. Om barna er fødde i Wisconsin så var Johannes og Margrete i Norge på den tida, det er eg sikker på, eit barn Knud var med til Fana, og med heim att i 1860. No kan det ha vore eit barn som har blitt att i Kvinnherad med besteforeldra. Skal sjå om eg finn ut av det. Eg kjenner heller ikkje til noko son Bjørn. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Sorry, jeg husket feil, jeg mente Knud som du nevner i innlegg 6, og som var født 5. mars 1858. Det kan være ham som er ført som Kinute, 11 år i 1870 census.Hva er kilden for opplysningene at de døper tre barn i Lisbon, Kendall ? Hvis de døper et barn i 1870 er det vel sannsynlig at de er i USA ved census 1870 ?I hvilke(t) tidsrom mener du familien var i USA ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei igjen, Dette paret Johannes Knudson og Margrethe Larson døper 4 barn i Lisbon Twp. Kendall Co. Kilde er Church Records, dei døper 1864, 1865, 1867 og 1870. Dette paret som eg no meina bestemt er dei eg søker, er ikkje å finna i 1865 FT. Trur faktisk dei har utvandra 1860-61. Har funne andre frå same området som heller ikkje har lagt spor etter seg. No skulle eg vore i stand til å laga lenke, det er eg ikkje. I same kjyrkja har søskenbarn av Margrete foreteke kyrkjelege handlingar. Dei bruka faktisk også gardnavnet Hjelmeland. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

OK, om duikke får til å lage lenke, så bare skriv et innlegg med web-adressen som du har i vinduet øverst på skjermen, det som begynner med http://www......, så skal jeg se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Ja no får vi sjå, andre kan kanskje ha interesse om dei ikkje kjenner sida, ein god del fortel om fødestaden. http://www.rootsweb.ancestry.com/ilkendal/Church Records/NorwegianLutheranRecords/BirthsByFamilyGroups/index.htmHer er hovedsida. The IlGenWeb Project, så Kendall County. Her går eg så på Norwegian Immigratons, så på Norwegian Church Records. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

OK, nå har jeg funnet websidene du referer til. Johannes og Margrethe har øyensynlig tilhørt menigheten i Lisbon, Kendall og må vel da ha bodd i området fram til dåpen av Johannes den 5. juni 1870. US census for 1870 for Kendall er også foretatt i juni måned.Vi må sjekke litt mer og se om andre medlemmer av menigheten er kommet med i tellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Helge Gjertson Hjelmeland døyper og 4 barn i West Lisbon Lutheran, han var søskenbarn av Margrete Larsdtr og budde i Nettle Creek, Grundy Co. i alle fall i 1880. Saman budde og ein bror Lars og ei syster Anna som ser ut for å ha bltt enka, Ein annan bror Johannes Gjertson døyper og barn her, kor han budde veit eg ikkje. Litt intresant med desse søskenbarna til Margrete, far deira døde av Kolera og vart gravlagd i utmarka på Hjelmeland. Det var også eit tilfelle til av kolera i Kvinnherad den gongen, denne vart og gravlagd i utmark, yngste dottera ligg grvlagd i Lisbon. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Ja, jeg finner Helge Gjertson i 1880 i Nettle. Mht. census for 1870 så er han ikke da bosatt i Nettle.Heller ingen spor av Johannes Knudson eller Margrethe Larsdtr. i 1870, jeg har gått over alle personer i Lisbon, og de er ikke der. Det er i det hele tatt få nordmenn som bor i Lisbon.Men i 1880 census har vi denne familien som jeg tror kan være Margrethe som enke og hennes barn. De bor da i Iowa. Det står født i Illinois, men på det originale, håndskrevne skjemaet står det at hun er født i Norge.1880 United States Federal CensusName: Bell Knutson Home in 1880: Union, Story, Iowa Age: 40 Estimated Birth Year: abt 1840 Birthplace: Illinois (skal være Norge) Relation to Head of Household: Self (Head) Father's birthplace: Nor Mother's birthplace: NorOccupation: Keeps House Marital Status: Widowed Race: White Gender: FemaleHousehold Members: Name Age Bell Knutson 40 Knudt Knutson 21 Ragney Knutson 14 Edward Knutson 12 Julia Knutson 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Takk og atter takk Kurt. Her trur eg nok du har knekka ei hard nøtt. Famelien kan nok ha budd i Iowa heile tida, men rart eit dei døypte i Lisbon. No skal det seiast at ei stund hadde dei same pastoren i Kvinnherad settlementet som i Lisbon, P.A. Rasmussen. Skal fylgja opp dette, her er dei i så fall meir blandt egne i Story Co. Mvh og takk igjen Magnar Hjelmeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Ja, jeg tror dette er de du søker. Glemte å si at de tre barna er alle født i Illinois ifølge 1880 census, så de må ha bodd der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

For å skape litt usikkerhet, så må nevnes at det står Illinois som fødested også på Knut i denne 1880 census.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Fant ingen Knutson i Union Twp. Story Co. i 1895 FT. Men du verden, det var mange frå dette området, og også i 1880 telling. Det ville vera naturleg om dei slo seg ned her. Dei fleste som var fødd i Norge var tidleg utvandrarar. Søker vidare, mulig dei har vandra lenger vest. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.