Gå til innhold
Arkivverket

[#68020] Skifte Voss 1823 - Aamund Michelson Løn


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg ber om å få opplyst kven som står oppført i skifte etter Aamund (Oddmund) Michelson Løn, død Voss 22. januar 1823.Spesielt interessert i å få opplysningar om Magnhilda Aamundsdtr f. 1770, bosted m.m.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet begynt 11. mars og sluttet 8. august 1823, enke Martha Andersdatter, og barna 1) Lars Aamundsen, 2) Ole A., syg, 3) Brynild A., død, etterlatt seg barna Katla Brynildsdatter, g.m. Øiel Olsen Overland og Gudve B., 15 år, og 4) Magnilde Aamundsdatter, g.m. Anders Nilsen Berge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Synd at det ikkje stod noko om bustad, men no veit eg i alle fall at der er noko å leite etter.Takk for hjelpamvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Ser i Kb for Strandebarm at en Anders Nilsen Kysnes og Magnilda Amundsdtr. får en sønn Amund, døbt 26/7-1812, de er ikke omtalt i BB for Strandebarm på den garden og er ikke i Strandebarm i 1825 tellingen, men kan jo være i det område, hvis det er rette personer. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Beklager Rune, eg har ikkje sett denne meldinga. Takk for tipset. Ut frå namna kan dette sjå lovande ut. Det ser heller ikkje ut som om denne Anders og Magnhilda har nokon kobling til Strandebarm, og det er jo òg lovande. Eg sjekka også bebuarane i Kysnes i 1801, og det var då dimiterte militære som budde der. Blant tenarane var det i alle fall ein soldat. Når Anders giftar seg i 1804 på Voss, er han oppført som soldat. Det treng sjølvsagt ikkje bety noko, men interessant i alle fall.Etter meldinga di har eg lett etter denne Amund, men ikkje funne han nokon stad seinare.Alt tyder på at denne familien har reist frå Strandebarm, men kor blei dei av?Eg får legge ut ei melding på brukarforum, og sjå om det er nokon som kjenner til desse.Takk for hjelpamvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.