Gå til innhold
Arkivverket

[#68048] Dødsmeldinger/skifter


Gjest Jarle Grøhn
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarle Grøhn

Hei! Jeg har noen dødsmeldinger og et skifte jeg kunne trengt hjelp til å få hentet informasjon fra:148 Grøhn Inga Mathilde Prof. Hansteensgt. 10 Mai 18 1960 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=bedo1912&gardpostnr=57173&merk=57173#ovre>Lenke (denne er vel kanskje for 'ung' enda?)346 Salhus Jacob Johnsen Jan 03 1934 Lenke167 Størksen Johannes Aug 10 1946 Lenke304 Størksen Bertha Malene Sep 26 1939 LenkeOle Jørgensen Aarland søre Våg 626 A.a.9b 1783-1785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

148 Grøhn Inga Mathilde Prof. Hansteensgt. 10 Mai 18 1960. Hun var enke etter Anders Grøhn, død i Tønsberg 1912/14, og hadde barna Aino og Kåre.346 Salhus Jacob Johnsen Jan 03 1934. Enke Kari, og barn fra første ekteskap: Inga Grøn, Kristine Johnsen, Karl Salhus og Johannes Salhus, alle Bergen.167 Størksen Johannes Aug 10 1946. Sigvald B. Størksen, Andreas E. Størksen, bosatt Fanahammeren, Jenny Hansen, Petra Marie Strand, Jacob M. Størksen, Ragna S. Strand, Bernhard M. Størksen, Halfdan A. Størksen og Arthur Eugen Størksen.304 Størksen Bertha Malene Sep 26 1939. Enkemann Johannes og barna: Sigvald B. Størksen, Andreas E. Størksen, Jenny Hansen, Petra Marie Strand, Jacob M. Størksen, Ragna S. Strand, Bernhard M. Størksen, Halfdan A. Størksen og Arthur Eugen Størksen.Ole Jørgensen Aarland søre Våg 626 A.a.9b 1783-1785. Dato 16. mars 1785, enke Guro Larsdatter og barna Lars, 10, Jørgen, 7, Størk, 5 og Ole, 2. Boet hadde jordegods i Søre Aarland. Farbroren Johannes Jørgensen var formynder for Lars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Grøhn

Hei igjen og takk for hjelpen. Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer men står det muligens noe mer om Anders Grøhn i skiftet etter Inga? Jeg har sett etter ham i kirkebøkene for Tønsberg men har ikke klart å finne ham.Mvh Jarle Grøhn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.