Gå til innhold
Arkivverket

[#68093] Tyding av kirkebokside


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Takker for hjelpen.Nå lurer jeg veldig på hvordan sønnen til Gudrun Josefine kan ha etternavnet Johansen og jeg tror også at Gudrun Josefine heter Johansen når hun dør. Jeg tror jeg har funnet henne som død i Vestby i 2001 på dis-gravminner.Lenke til Harry Malvin: LenkeDersom noen kan hjelpe meg videre så blir jeg kjempeglad.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

Her er lysning for giftemål til Gudrun Josefine i 1922. Hun gifter seg med Johan Julius Johansen, og derfor kommer 'johansen-navnet' inn. Han adopterer kanskje hennes sønn Harry Malvin og derfor tar han også navnet Johansen. Se nr 7 i Lysningsprotokoll nr. 1 (1919-1946), Lysninger 1922, side 7.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3292&idx_id=3292&uid=ny&idx_side=-10>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk!Dette var jo helt fantastisk. Hadde aldri klart dette på egenhånd. Harry Malvin var gift med min fars kusine.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.