Gå til innhold
Arkivverket

[#68103] hvem var faren


Gjest Henning N Gaare
 Del

Recommended Posts

Gjest Henning N Gaare

Olga Maria Pedersdt, f 1876, Kvæfjord, fikk i 1898 en sønn, Sigurd. Olga emigrerte til USA i 1907, registrert på navnet Olga Gaare. Hvem var faren til Sigurd, hvor kom han fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Jeg har lett litt under døpte og konfirmerede i Vadsø, men ikke funnet noen Frits (bevares, han kan være født et annet sted enn i Vadsø), MEN jeg fant dette på FamilySearch: 26.12.1875 blir Frits Valdemar Andreasen døpt i Østre Egede i Danmark (født 15.11.-75). Foreldre: Søren Andreasen og Inger Marie Hansen. Jeg har ikke sjekket i bøkene til Den Danske Folkekirke, noe en bør, da det hender at opplysninger i FS er feil, men navnet og fødselsåret passer bra med faren til Sigurd, og folk flyttet vel på seg før, også?Synes iallefall at du/dere bør se litt nærmere på denne dansken....vennlig hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Torleif Berg

Hei til dere alle!Jeg henviser til en meningsutveksling om de samme personene i tema nr. 69321,Til Henning N Gaare. I min slektsdatabase er det mye som tyder på at du har slektsrøtter i Kvæfjord. Er det riktig? Min e-adresse (toan-ber@online.no)Torleif Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.