Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Unni Knudsen

[#68130] Jørgen Fredrik Andreassen Griffenfelt. Konfirmasjon 1855.

Recommended Posts

Guest Unni Knudsen

Hei er det noen som kan hjelpe meg med dette.Har fått opplysninger om at, Jørgen Fredrik Andreassen/Jonannessen Gripenfelt/Griffenfelt er konfirmert 20.04.1855 i Kristiania Tukthus. Bydel Grønland menighet.Jørgen Fredrik er født 11 mars 1827.Hans foreldere. Johannes Jacobsen Gripenfelt/Andreas Lindbom? og Anne marie Andreasdatter.Har lett etter denne konfirmasjionen, men kan ikke finne den.Mvh. Unni Knudsen

Guest Kjellaug R. Petit

Det ser ikke ut for at årene fra 1846 til 1855 er skannet.

Guest Jonny Mydland

Hei, Unni! Jeg har konf.20-4-1856 på Christiansands Tugthus... Beste hilsener Jonny

Guest Berit Knudsen

Det ser ikke ut som om det ble holdt konf. på den datoen i 1855 på Tukthuset. Det ble avholdt konf. 19/8 1855, men der står han ikke.

Guest Berit Knudsen

Her er konf. i Kristiansand Tugthus som Jonny viser til Lenke

Guest Unni Knudsen

Hei og takk for svar til dere.Her kom det rette opp, takk til deg Jonny. Jeg hadde notert meg Kristiania og feil årstall, fint å få rettet det opp.Ser at Andreas Larsen (Lindbom) står skrevet som hans far her,og som i fødselen/dåpen. Da er det vel så ganske sikkert at Andreas er hans far, og ikke Johannes Jacobsen Griffenfelt.Unni.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.