Gå til innhold
Arkivverket

[#68130] Jørgen Fredrik Andreassen Griffenfelt. Konfirmasjon 1855.


Gjest Unni Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Unni Knudsen

Hei er det noen som kan hjelpe meg med dette.Har fått opplysninger om at, Jørgen Fredrik Andreassen/Jonannessen Gripenfelt/Griffenfelt er konfirmert 20.04.1855 i Kristiania Tukthus. Bydel Grønland menighet.Jørgen Fredrik er født 11 mars 1827.Hans foreldere. Johannes Jacobsen Gripenfelt/Andreas Lindbom? og Anne marie Andreasdatter.Har lett etter denne konfirmasjionen, men kan ikke finne den.Mvh. Unni Knudsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det ser ikke ut som om det ble holdt konf. på den datoen i 1855 på Tukthuset. Det ble avholdt konf. 19/8 1855, men der står han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Knudsen

Hei og takk for svar til dere.Her kom det rette opp, takk til deg Jonny. Jeg hadde notert meg Kristiania og feil årstall, fint å få rettet det opp.Ser at Andreas Larsen (Lindbom) står skrevet som hans far her,og som i fødselen/dåpen. Da er det vel så ganske sikkert at Andreas er hans far, og ikke Johannes Jacobsen Griffenfelt.Unni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.