Gå til innhold
Arkivverket

[#68159] Manglande side(r) i pantebok nr 8, Helgeland


Gjest Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

Eg hadde venta å finne tinglyste bygselbrev for Juvika (Dybwigen?) og Grønvika tinglyst 14.6.1834, det vil seie etter denne sida (s 90 i indekseringa):Permanent sidelenke: LenkeEg kan ikkje sjå at sidene har sidetal i originalen, men ut frå nummereringa i margen ser det til til at minst ei side manglar. Og eg har opplysningar om at bygselbrev for Juvika og Grønvika skal vere tinglyste denne datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Foliotallet er påført originalen, i øverste høyre hjørne. Det ser ikke ut til at noe mangler, for folio 88, 89, 90, 91 og 92 er alle der. Dokumentnummereringen i margen synes også å være kontinuerlig. Er det noe jeg overser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Her heime får eg sida opp. Anten har det noko å gjere med nettlesaren eg bruker på arbeid, kombinert med ein treig datamaskin. Eller så var det eg som oversåg noko i formiddag. Takk skal du ha, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.