Gå til innhold
Arkivverket

[#68178] Anna Margretha Brant, Bergen


Gjest Werner Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Werner Pedersen

Er det noen som kan kjelpe meg å finne hennes foreldre. Lenken viser til hennes vielse med Daniel Baade. Lenke De fikk 6 barn sammen før hun døde høsten 1725. Daniel ble i 1736 gift på nytt i Trondheim Daniel kom fra Diedrichshagen i Tyskland og var sønn til Peter Ba(a)d. Om det lar seg gjøre å komme videre der vet jeg ikke.Mvh Werner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Werner Pedersen

Takk for interessen. Lenken om gift i Bergen var ny for meg, ellers så har jeg også vært innom både FS og giftet i 1707. Jeg klarer imidlertid ikke å tolke kirkeboka for født i 1684!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Werner Pedersen

Takk for interessen. Lenken om gift i Bergen var ny for meg, ellers så har jeg også vært innom både FS og giftet i 1707. Jeg klarer imidlertid ikke å tolke kirkeboka for født i 1684!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Pige Margaretha Brandt som fadder i 1699: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=67&filnamn=dp12011686&gardpostnr=2098&personpostnr=16717&merk=16717#ovre>LenkeFinner pige Anna Margrethe Brandt som fadder i 1701: LenkeFadder også i 1703: LenkeBle mor til Gidsche Magdalena i 1707: LenkeBle mor til Diderich i 1708: LenkeMor til Margaretha Elisabeth 1710: LenkeMor til Rolf i 1711: LenkeMor til Wendel Maria i 1712: Lenke2 ekteskap(jeg fant bare 5 barn av paret,mens Werner mener det er 6): Fikk sønnen Peter med ektemannen Daniel Baade i 1715: LenkeMor til Margaretha 1716: Lenke Mor til Peter i 1717: LenkeMor til Anna Dorthea i 1719: LenkeMor til Hans i 1720:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Noe usikker nå ,men kan dette være Anna Margaretha Brandt's mor? Margaretha Brandt fød Bøchman k 36 kone 19-48 kl 12 slet paa Kkegrden Feb 14 1797 KK Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.