Gå til innhold
Arkivverket

[#68186] Oppslag i bygdebok for Øvrebø, Vest Agder.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som kan hjelpa meg med eit oppslag ang. garden Røstad/Raustad.LenkeIflg. giftarmålet til Gunder Andersen i 1847 gifta han seg med Mari Olsdtr Grebesland(Greipsland har eg tenkt), og iflg. dåpsregistreringa til Anders Gundersen f.1850 heiter mora Mari Olsdtr.Det døyr ein Gunder Andersen Raustad i 1863, eg reknar med at denne Ingerid er enke etter han. Men kvifor Ingerid og ikkje Mari?Er det feil i registreringa, eller gifta han seg oppatt, men då er det vel rart at Anders f.1850 står ført som hennar son?Er det nokon som kan sjå i bokji :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei.Gunder Andersen gifta seg med Ingerid i 1856 Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Øvrebø, Ministerialbok nr. A 7 (1855-1873), Ekteviede 1857, side 195. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Mari Olsdatter døde på barselseng i 1855 Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Øvrebø, Ministerialbok nr. A 4 (1834-1855), Døde og begravede 1855, side 432. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Prøver igjen om nokon kan hjelpa med eit oppslag :-)No gjeld det generasjonen etterpå,kallar seg Røstad/Raustad, men i FT1900 står gardsnamnet som Fjellestadmyr.LenkeKva står det om Tomine? Eg har funne dåpen i Kr.sand, men kan ikkje finna verken henne eller familien i 1865, dvs. no hugsar eg ikkje om eg leita etter mora i den teljinga, men fann henne iallfall ikkje i 1900. Finn henne heller ikkje blant konf. verken i Kr.sand eller Øvrebø.Då ho gifta seg meg Andreas Gundersen Røstad i 1874(Øvrebø), står det Homme Kr.sand på henne. Homme er vel i/i nærleiken av Øvrebø?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

PS:det var mora(Christine Marie Ellingsdtr. f.omkr.1827) eg ikkje fann i 1900, det er dottera Tomine eg ikkje finn blant konfirmerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som har bygdeboka for Øvrebø, og kan slå opp på familien Røstad bs.Fjellestadmyr?Det som er interessant er om det står noko om Tomine før ho gifta seg med Anders Gundersen i 1874.Og dersom dødsåret hennar står der og, hadde det vore fint, så slepp krk.kontoret å leita så mykje.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter Langeland

Anders Gunnarson Raustad g. 1874 m. Tomine Andersdotter Lillesand. Barn: Gunnar . 1874 gift i Oslo . Felemaker, var halden for å være beste felemaker som er fostra i Noreg (les i bind2). Andrea f. 1876 gift i Amerika. Anne Kristine f. 1879 d. 1887 Jon f. 1881, død 1898. Johan f. 1884, gift i Amerika. Ingrid 1886, Kristine 1887, Alfred 1890, Mathilde1893, Olav 1895Anders kjøpte Grostøl. Døde i 1936. f. 1850. Tomine døde 1925, f.1851 i Kr.sand.Hilsen Petter Langeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Står det noko om evt. etterkomarar av t.eks. Kristine f.1887, Alfred f.1890, Mathilde f.1893 eller Olav f.1895?Dersom det gjer det, er det vel lurast å senda meg ein e-post(heller enn å leggja det ut her): mastokk2alfakrullonline.noVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter Langeland

Ingerid og Kristine gift i Amerika, Alfred gift med ei tysk jente Teresie. Til Oslo, Mathilda, ug, i Vegusdal, Olav f.1895, hadde farsgarden, D. ug. 1948.mvh Petter Langeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk igjen!Eg prøver å hjelpa barnebarnet til Ingrid Marie f.1886 med slekta, ho har ikkje høyrt om at bestemora hadde søsken i Amerika.Ho hadde altså tre søsken der borte, utan at etterslekta har høyrt det, merkeleg!Men bestemora døydde før Barbara vart fødd, kanskje det er noko av forklaringa.Takk igjen! Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.