Gå til innhold
Arkivverket

[#68210] Agnethe Throndsdtr og Jakob Christophersen i Veldre, Ringsaker


Gjest Kari Dahlsveen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Dahlsveen

Agnethe Throndsdtr f ca 1826/7 og Jakob Christophersen f ca 1824 i Veldre, Ringsaker fikk en sønn Trond i 1852. Hvem er deres foreldre. Jeg har bladd gjennom kirkeboka, fram og til bake uten å finne dem.Når jeg ser på faddere for Trond, så kan det synes som om Jakob er fra Opsal-eie.Ved folketellinga i 1865 bodde dem på Lierbakken i Veldre og der står det at begge er f i Ringsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Holder akkurat på å samle alle etterkommere etter mine alle 4xtippoldeforeldre.Blant dem er Jacob Christophersen og Berthe Fredriksdtr Lille Faraasen disse to er besteforeldre til 'din' Jacob gm Agnethe.Så hvis du kan hjelpe meg med etterkommere kan jeg hjelpe deg med anene :)Mvh Else Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Dahlsveen

Else: Jeg leste ikke innlegget ditt godt nok. Dette er noe jeg hjelper ei venninne med og derfor har jeg nesten ingen opplysninger, men hun sier at når vi har samlet navn er det ok at du får kopi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Hei igjen ! Det hadde vært fint det,jeg har det meste av etterkommere frem til ca 1900, det blir de som er født etter ft 1900 som er værre å lete opp.Håper du får navigert deg frem i Veldre boka,den er desverre ikke det helt store når det gjelder søk etter slekt.Lykke til! Mvh.Else Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.