Gå til innhold
Arkivverket

[#68212] (HED) Grue - Hvilken Arne Johannesen er faren til Johan Arnesen


Gjest Geir Woll
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Woll

Johan Arnesen var født på Lilleholtet under Skulstad 20. juli 1856, døpt i Grue kirke 7. sep. s.år.Foreldre er ungkar gms. Arne Johannesen Skulstad og pige ind. Marte Larsd. Lilleholtet u. Skulstad. Begges 2. leiermål.Noen som vet hvilken Arne J. som er faren - hvem er hans foreldre?Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei, vet selvsagt ikke om det er rett kar, men faren til Axel Arnesen, som døpes 1. april 1855, heter Arne Johansen, og så står det vel Holt i/eie (?) Torderud. Er litt usikker på hva som står foran navnet hans, men det er hans 1. leiermål: LenkeTipset er iallefall gitt, mvh. AstridPS: 'gms' foran navnet står vel for gårdmannssøn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Woll

Takk for tipset, Astrid!Jeg hadde faktisk denne personen din på lista, men jeg rakk ikke å få sjekket mer i går!Det er også en annen Arne Johansen Gruset som har sitt 1.ste leiermål ved fødselen til nr. 305 - Alette Arnesdatter f. 19. nov 1855 LenkeVet ikke hvem av evt. disse 2 det kan være! Har sjekket 1852-56 i Grue, men det barnet ifbm 1.ste leiermålet hans kan jo også være døpt et annet sted enn i Grue!Noen som vet?Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Woll

Jeg finner en Arne Johannesen gårdsmann 32 år som dør på Bye 13. des 1858 - nr. 90 LenkeKjenner noen til ham? Kan dette være 'min' mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.