Gå til innhold
Arkivverket

[#68244] Anders Gustav Jonasson - svensk gruvearbeidar i Rakkestad - kona Hansine?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 for Vatvedt-Kleven i Rakkestad syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Anders Gustav Jansøn hf g Feldspatgrubearbeider 1871 SvergeHansine Olava Hansen hm g Feldspatgrubearbeiderkone 1878 Rakkestad SmHans Einar Andersen s ug Søn 1896 Rakkestad SmMartha Elise Andersen d ug Datter 1900.05.06 Rakkestad SmKaren Sofie Hansen fl ug Tjenestepige før 1882 Rakkestad Sm~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Då sonen Johan Anker vart døypt i Sarpsborg i 1907 (Lenke), er det oppgjeve at foreldri gifte seg i Rakkestad 18.9.1900, men der finn eg ikkje noki slik vigsle!Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg identifisera opphavi til Anders Gustav og Hansine Olava?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei.Her er vigselen, og vi ser at Anders har vært gift før Kildeinformasjon: Østfold fylke, Degernes i Rakkestad, Ministerialbok nr. II 2 (1900-1920), Ekteviede 1900-1901, side 130. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hansines dåp Kildeinformasjon: Østfold fylke, Degernes i Rakkestad, Ministerialbok nr. II 1 (1878-1899), Fødte og døpte 1878, side 4. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kirsti og Jon Erik for kjappe og nyttige svar som heilt har løyst mitt problem!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.