Gå til innhold
Arkivverket

[#68262] Mons Olsen på Lyngværet i Sandøy f. 1776. Kvar kom han frå ?


Gjest Anne Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Huse

Mons Olsen er komen til Sandøya før 1801. I militær-rulle frå 1804 er han nemnd å vere frå Sunnmøre. I 1818 gifta han seg og flytta til Lyngværet. Då han døydde i 1843, er han oppgitt å vere fødd i Lom prestegjeld. Eg finn ingen Mons Olsen f. 1776 i Lom, men i Geiranger er ein Mons Olsen døypt i 1776. Foreldra er: Ole Olsen Langeleite og Randi Olsdt.I 1801-tellinga er der ein gard Langledet i Lom. Kan det vere same namnet som Langleite ?Mvh Anne Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Uten at jeg vet det sikkert så spørs det om Skjåk kunne høre til Lom prestegjeld på den tiden, dette er det sikkert lokalkjente som kan svare på. Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

De var nok samme prestegjeld på den tiden, ser ut som Lom og Skjåk har skilt lag 1. januar 1866, får håpe Atle kommer på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

De var nok samme prestegjeld på den tiden, ser ut som Lom og Skjåk har skilt lag 1. januar 1866, får håpe Atle kommer på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Takk til Reidar for rask reaksjon. I 1801-tellinga er Langledet oppførd som ein gard i Lom sokn i Lom Prestegjeld. Men om eg forstår det rett, så ligg det i noverande Skjåk. Der var i alle høve mykje samkvem mellom Geiranger og desse bygdene. Om denne Ole Olsen frå Langeleite er å finne i Geiranger eller næraste område i 1801, veit eg ikkje. Der er veldig mange Ole Olsen på Sunnmøre. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Her er nokre tilleggs-opplysningar om Mons Olsen.I skiftet etter Mons i 1843 er Nils Olsen Selvik nemnd å vere broren. Selvik er eit bruk på garden Brunvoll i Sandøy. Denne Nils er i militær-rulla for 1804 nemnd å vere fødd 1761 på Sørhage i Lom prestegjeld. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.