Gå til innhold
Arkivverket

[#68301] Mette f. Olsen og John M. Johansen, Østersundsgade 6, Trondheim, FT 1900


Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Jeg lurer på om noen kan gi meg opplysninger om denne familien. Alt av interesse, kanskje spesielt dåp til barna. LenkeSissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Oisan, Bjørg - dette var raskt ekspederst på en fredags kveld. Var nok ikke noe å hente blant fadderne der, men jeg tar godt vare på det likevel.Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Ja, det stemmer sikkert. Og da har jeg plutselig blitt smertelig klar over at dette ikke er den Mette jeg trodde det var. Da er det jo ingen vits i å forske videre på det sporet. Dermed avslutter jeg denne debatten igjen. Men tusen takk til dere for hjelpa. Og fortsatt god fredags kveld!Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Siden jeg allerede hadde funnet vielsen deres så legger jeg den inn om det skulle være noen andre som en gang i framtiden kan ha bruk for det. Vielsen nr.2 13/7 1881 Skatval Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.