Gå til innhold
Arkivverket

[#68314] Stjørdalsbøker kjøpes


Gjest Heljar Westlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Heljar Westlie

Dersom noen har følgende Stjørdalsbøker til salgs, utgitt ca. 1950, så er jeg interessert i å kjøpe: Skatval, muligens også Hegra del 1 og eventuelt Meråker 1 og 2.Tilbud mottas. Jeg forhåndsbetaler, inkl. porto, og bøkene kan sendes til norsk adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

Jeg har Meråker 1 (Stjørdalsboka VI/1). Mail meg på arne krøllalfa langaasan punkt no for videre info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heljar Westlie

Takk Reidar (2) for søket. Denne har jeg i hylla.Glemte å oppgi min email i 1. innlegg, kan kontaktes på: m a h e l w e krøllalfa gmail punktum com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Odd Annar Tangen

Hei. Kan skaffe 5 bind av Stjørdalsbøkene.De to fra Stjørdal (bind II del I og II) er innbundet, de øvrige ikke.Det mangler et bind av de to fra Hegra(ikke sikker på hvilket) og de to fra Meråker.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Heljar.Mangler de to bøkene for Meråker(j.f.r) innlegg 5, og del 2 av Hegrasboka.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heljar Westlie

Beklager, Odd Annar. Jeg hadde 'blinkset'.Bøkene jeg ønsker å kjøpe er: Skatval og Meråker del 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.