Jump to content
Arkivverket

[#68385] Eli Pedersdatter Flugind gift med Hans Skredderstuen i Sand - Nord Odal

Guest Karen Østvik

Recommended Posts

Guest Karen Østvik

Hei er det noen som kan gi meg litt opplysninger om disse to? Eli Pedersdatter ble født 1888 på Flugind i Nord Odal og skal i følge b.V Nord Odal bygdebok s.188 ha giftet seg med Hans Skredderstuen i Sand. Jeg er ute etter årstall for giftemål og eventuelle barn.

Guest Finn Sollien

Hans Olaf Olsen f 5/1 1892 var fra Åsrud 18/17. Åsrud ble tidligere kalt Skredderstua. N-O nye I s.552. Gift 13/10 1916 m. Eli Pedersd. fra Fluginn, det senere 54/199. N-O V s. 188. De tre barna født på Rasta (også kalt Betania) 18/13, like i nærheten av Åsrud. Familien var innerster her. N-O nye I s. 545. Åsrud og Betania har adkomst fra vegen opp til Verket - i nærheten av Rud skole. Hans og Eli bodde også i Nyjordet u. Galterud gnr. 15. N-O nye I s. 475. Dette fra en av mine kontakter i Nord-Odal. Mvh. Finn Sollien.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.