Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anne Huse

[#68386] Oppl. om Nils Olsen, fødd på Sørhage i Lom ca. 1762

Recommended Posts

Gjest Anne Huse

19.10.1806 blir ungkar Nils Olsen frå Yttredal i Nordal (på Sunnmøre) gift med enka Johanne Fredriksdt. på Brunvoll. Året etter får dei dotra Ragnhild som seinare blir gift til Gausetvik i Romsdal.I militær-rulle frå 1804- er det opplyst at Nils Olsen var fødd i 1761 på Sørhage i Lom prestegjeld.I kirkebok for Lom har eg funne ein Ole Sørhagen som 26. mai 1765 har ein son Nils til dåpen.I eit skifte etter Mons Olsen på Lyngværet i Romsdal i 1843, er Nils Olsen på Brunvoll oppgitt å vere bror til Mons. Etter militær-rulle frå 1804- er Mons oppgitt å vere fødd på Sunnmøre i 1776. sjå elles tema 68262Kan nokon hjelpe meg med denne floken ?Mvh Anne Huse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidar Oddløkken

Det virka ittj det nei, prøver ein gong til da.Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Randi Broli

Tema 68262: LenkeJon Kolden: Bygdabok for Lom 3 s 315 under Sør-Hågån:'Rannei Nilsdotter f 1741. Truleg gm Ola Olsson. Han fekk overta bygsla ein gong fyrst i 1760-åra. Det står da at Ola var gm ei dotter av Nils Monsson framafor, og det må nesten ha vore Rannei. Barn: 1. Nils f 1765.' Kan det være disse? Det står ikke hvor Ola Olsson var fra.Rannei var dt av Mari Nilsdt (som var dt av forrige bruker) og Nils Monsson (ca 1706-82). Det står også at Monsnavnet ikke var vanlig i Lom på denne tida, og at han kan ha kommet fra Vestlandet. Nils kan ha vært bror av Mons på Kvåle 62-2.Samme bind s 530 under Kvåle oppgir at Mons Monsson (ca 1712-55) var g 1744 m Rønnaug Trondsdt fra Vågå. Barn: Mons, Anne, Rannei, Mons.Jeg har prøvd å få med meg de viktigste opplysningene fra boka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Huse

Takk for det, RandiDette passar bra inn i det eg har av oppl. Men eg skulle gjerne vite om der er opplysningar om kor lenge Rannei Nilsdt. og Ole Olsen vart buande på Sør-Hågån, om dei ev. fekk fleire barn der.I 1801 er der ei Randi Nilsdt., 61 år, enke, i Ytterdalen i Norddal. Kan det vere mor til Nils og Mons ? Mvh Anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Randi Broli

Brukertida for Rannei og Ola er oppgitt til å være fra før 1765-1768. Dette siste året kom ny bruker, Lars Knutsson fra Skjåk. Det er bare Nils som er oppført som barn her. Randi Nilsdt i 1801 kan sikkert være moren skulle jeg tro. Det står ikke noe dødsår på henne i boka, noe som kan indikere at hun ikke døde i Lom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Huse

Mange takk, Randi. Eg begynner å føle meg trygg på at dette er den familien eg er på jakt etter. Det er kanskje ikkje så mykje meir å finne i Lom i denne omgang. Det vert kanskje muleg å finne noko i bygdebøkene for Geiranger og Norddal. Mvh Anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Randi Broli

Jeg skal bare nevne at Sør-Hågån også kalles Hågåøygarden iflg bygdeboka. Dette fordi jeg ser at Nils Monsen kalles Hageødegaard ved begravelsen i 1782.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.