Gå til innhold
Arkivverket

[#68386] Oppl. om Nils Olsen, fødd på Sørhage i Lom ca. 1762


Gjest Anne Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Huse

19.10.1806 blir ungkar Nils Olsen frå Yttredal i Nordal (på Sunnmøre) gift med enka Johanne Fredriksdt. på Brunvoll. Året etter får dei dotra Ragnhild som seinare blir gift til Gausetvik i Romsdal.I militær-rulle frå 1804- er det opplyst at Nils Olsen var fødd i 1761 på Sørhage i Lom prestegjeld.I kirkebok for Lom har eg funne ein Ole Sørhagen som 26. mai 1765 har ein son Nils til dåpen.I eit skifte etter Mons Olsen på Lyngværet i Romsdal i 1843, er Nils Olsen på Brunvoll oppgitt å vere bror til Mons. Etter militær-rulle frå 1804- er Mons oppgitt å vere fødd på Sunnmøre i 1776. sjå elles tema 68262Kan nokon hjelpe meg med denne floken ?Mvh Anne Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Broli

Tema 68262: LenkeJon Kolden: Bygdabok for Lom 3 s 315 under Sør-Hågån:'Rannei Nilsdotter f 1741. Truleg gm Ola Olsson. Han fekk overta bygsla ein gong fyrst i 1760-åra. Det står da at Ola var gm ei dotter av Nils Monsson framafor, og det må nesten ha vore Rannei. Barn: 1. Nils f 1765.' Kan det være disse? Det står ikke hvor Ola Olsson var fra.Rannei var dt av Mari Nilsdt (som var dt av forrige bruker) og Nils Monsson (ca 1706-82). Det står også at Monsnavnet ikke var vanlig i Lom på denne tida, og at han kan ha kommet fra Vestlandet. Nils kan ha vært bror av Mons på Kvåle 62-2.Samme bind s 530 under Kvåle oppgir at Mons Monsson (ca 1712-55) var g 1744 m Rønnaug Trondsdt fra Vågå. Barn: Mons, Anne, Rannei, Mons.Jeg har prøvd å få med meg de viktigste opplysningene fra boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Takk for det, RandiDette passar bra inn i det eg har av oppl. Men eg skulle gjerne vite om der er opplysningar om kor lenge Rannei Nilsdt. og Ole Olsen vart buande på Sør-Hågån, om dei ev. fekk fleire barn der.I 1801 er der ei Randi Nilsdt., 61 år, enke, i Ytterdalen i Norddal. Kan det vere mor til Nils og Mons ? Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Broli

Brukertida for Rannei og Ola er oppgitt til å være fra før 1765-1768. Dette siste året kom ny bruker, Lars Knutsson fra Skjåk. Det er bare Nils som er oppført som barn her. Randi Nilsdt i 1801 kan sikkert være moren skulle jeg tro. Det står ikke noe dødsår på henne i boka, noe som kan indikere at hun ikke døde i Lom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Mange takk, Randi. Eg begynner å føle meg trygg på at dette er den familien eg er på jakt etter. Det er kanskje ikkje så mykje meir å finne i Lom i denne omgang. Det vert kanskje muleg å finne noko i bygdebøkene for Geiranger og Norddal. Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Broli

Jeg skal bare nevne at Sør-Hågån også kalles Hågåøygarden iflg bygdeboka. Dette fordi jeg ser at Nils Monsen kalles Hageødegaard ved begravelsen i 1782.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.