Gå til innhold
Arkivverket

[#68396] HO: Fusa: Anne Knutsdtr Eide/Bolstad etterslekt f. ca 1727- d. 1819


Gjest Kjellaug R. Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug R. Petit

Men problemet er at det står konfirmert pike, så da er det vel heller hennes søster f 1845 og hun het jo Kristi. Da passer det akkurat med 16 år for det var nok det som stod der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Da er vi enige om at det kan kun være Kristi f 1845 og som vi ser flytter hun ikke tilbake til Fusa. Dersom dere ser godt på flyttingen står der tydelig Ingeborg Karine for søsteren, så Herborg-navnet kan vi droppe. Hun het og Ingeborg da hun ble døpt som dere husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Tror jeg får vente med å legge det inn i Slektsboken, for nå er det allerede endret så mye at jeg må gjøre jobben en gang til. Når man må skrive i koder er det ikke bare å kopiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Men Ingeborg Karine/Katrine Engelsdtr og Kristiane Engelsdtr Bjørndal har vi ikke funnet etter flyttingen 1870. Jeg tror jeg har leita overalt, finner dem ikke døde heller ikke gifte eller i ft 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.